اخبار داغ

چرا «جادوی فوتبال» مانع نابودی این ورزش در یزد نشد؟

چرا «جادوی فوتبال» مانع نابودی این ورزش در یزد نشد؟
کسانی که در زمان مدیریتشان تیمی با 150 نفر پرسنل از کار بیکار میشوند ناگهان با برد تیم ملی به جادوی فوتبال اعتقاد پیدا می کنند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، بعد از برد تیم ملی کشور عزیزمان برابر مراکش بسیاری از مسئولین جهت همراهی با موج خوشحالی مردم پیام هایی با مضامین تقدیر و تشکر از فوتبالیست های عزیز کشورمان منتشر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

در این میان محمد علی طالبی معاون امنیتی استاندار یزد نیز علاوه بر تقدیر از بازی فوتبالیست های کشورمان تلاش کرد تا باز هم پای مسائل سیاسی را به ورزش باز کند و در میان شادی مردم دوباره قیمت دلار را به آن ها یادآوری کرد.

,

پاسخ های بسیاری در واکنش به این پست معاون سیاسی استاندار یزد منتشر شد اما شاید بهترین پاسخ را عسکرشاهی مدیر عامل سابق فولاد از حال و روز فوتبال یزد به وی داد.

,

عسکرشاهی در پاسخ به طالبی نوشت: "بالاخره آقای طالبی که ورزش هم زیر مجموعه ایشون بود توی استانداری به جادوی فوتبال اعتراف کردند. حالا چند تا سوال دارم خدمتشون.

,

آقای طالبی همه میدونن تربیت یزد از زمان حضور شما و گمارده شدن آقای شریعتی به سمت رئیس ورزش و جوانان استان نابود شد و چیزی حدود 150 نفر که مستقیم یا غیر مستقیم از این تیم ارتزاق مینمودند از فوتبال خارج شدند و ... آیا نمیتوانستید مثل مسئولین قبلی استان از این باشگاه حمایت کنید؟"

,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه