اخبار داغ

آشنایی کودکان چهارمحال و بختیاری با پدیده بیابان زایی

آشنایی کودکان چهارمحال و بختیاری با پدیده بیابان زایی
در روز جهانی مقابله با بیابان زایی برنامه آموزش محیط زیست و نقاشی با حضور فعال کودکان شهرستان شهرکرد برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام احمدی مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز  ؛ اظهار داشت: به همت حفاظت محیط زیست استان، اداره منابع طبیعی شهرستان شهرکرد و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان با حضور کودکان برنامه آموزش محیط زیست و نقاشی با با محوریت بیابان زایی برگزار شد.
 
وی سنین کودکی را بهترین فرصت برای آموزش و یادگیری کودکان درباره محیط زیست و فرهنگ صیانت از طبیعت دانست و افزود: اهمیت محیط زیست را بایستی از همان سنین کودکی در فرزندان نهادینه کرد و همچنین کودکان صاحبان اصلی محیط زیست هستند و امید است آموزه‌های ارائه شده در حوزه محیط زیست در رشد و تعالی جامعه موثر واقع شود. 
 
احمدی تصریح کرد : پیشروی بیابانها، فروسائی زمین در نواحی خشک، نیمه خشک و مناطق نیمه مرطوب را دربرمی گیرد و عوامل دخیل در پیدایش آن در وهله اول فعالیتهای انسانی و تغییرات آب و هوا می باشد.
 
وی بیان داشت: این برنامه به مناسبت روز جهانی بیابان زایی و با هدف فرهنگ سازی و آشنایی هرچه بیشتر کودکان در اهمیت و نقش محیط زیست در محوطه امامزاده شهر کیان برگزار شد که در این برنامه تعدادی از کودکان و نوجوانان در خصوص بیابان زایی و روش های حفاظت از محیط زیست نقاشی کشیدند.
 
 احمدی عنوان کرد:  در پایان این برنامه به شرکت کنندگان به رسم یادبود جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام/
 
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه