اخبار داغ

دستگیری عامل انتشارتصاویر مشتریان آرایشگاه زنانه

دستگیری عامل انتشارتصاویر مشتریان آرایشگاه زنانه
رئیس پلیس فتای مازندران از شناسایی و دستگیری متصدی یکی از آرایشگاه‌های زنانه که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مشتریان خود به عنوان مدلینگ در فضای مجازی می‌کرد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن محمدنژاد اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا استان مبنی بر اینکه در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام، تصاویر شخصی همسرش به عنوان مدلینگ، منتشر شده، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: کارآگاهان پلیس فتا با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات اطلاعاتی ‌روی صفحه شخصی منتشرکننده تصاویر همسر شاکی موفق به شناسایی متهم که مالک یکی از آرایشگاه‌های زنانه در این استان بود شدند.

,

محمدنژاد، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، متهم دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به انتشار تصاویر خصوصی برخی از مشتریان خود به عنوان مدلینگ در صفحات خود در فضای مجازی به‌عنوان تبلیغ و برای کسب درآمد بیشتر اعتراف کرد. متهم ضمن اظهار ندامت با تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

,

رئیس پلیس فتا مازندران هشدار داد: همواره مراقب تصویربرداری از خود در آرایشگاه‌های زنانه، مراسمات و جشن و عروسی‌ها باشید زیرا ممکن است افرادی با انتشار تصاویر خصوصی‌ شما در فضای مجازی، درصدد سودجویی و هتک حیثیت، از شما برآیند.

,

منبع: تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه