اخبار داغ

هتل واقعی ترامپ+تصاویر

هتل واقعی ترامپ+تصاویر
یک سناتور آمریکایی تصاویری را منتشر کرد و عنوان «هتل واقعی ترامپ» را برای آنها انتخاب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تسنیم، تیم کین، سناتور آمریکایی با کنایه به سیاست دولت آمریکا در قبال مهاجران و جداکردن کودکان از والدین آنها، تصاویری را در حساب توییتری خود منتشر کرد و آنها را «هتل واقعی ترامپ» توصیف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, , , , ,

سیاست دولت آمریکا در قبال مهاجران که باعث جدا شدن فرزندان از والدین آن‌ها می‌شود، اخیرا انتقادهای شدیدی را از سوی افراد و شخصیت‌های مختلف برانگیخته است. دامنه این انتقادها حتی شامل همسر رئیس جمهور آمریکا نیز می‌شود که از سیاست دولت همسرش انتقاد کرده است.

,

در این خصوص، مردم آمریکا قرار است روز 30 ژوئن برای مخالفت با این سیاست ترامپ در واشنگتن و شهرهای دیگر امریکا تظاهرات کنند. این تظاهرات از طریق یک وبگاه اینترنتی تحت عنوان «خانواده‌ها به هم تعلق دارند» سازماندهی می‌شود.

,

ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ روز یکشنبه مخالفت خود را با سیاستهای همسرش در ارتباط با جدا کردن فرزندان مهاجران غیرقانونی از والدینشان نشان داده است.

,

استفانی گریشام، مدیر مطبوعاتی بانوی اول کاخ سفید دربیانیه ای اعلام کرد: خانم ترامپ از دیدن جدا کردن کودکان از والدینشان متنفر است و امیدوار است هر دو طرف  بتوانند به یک راه حل مناسب در مورد مهاجرت دست یابند. او ( ملانیا ترامپ) معتقد است که «ما به کشوری نیاز داریم که از تمام قوانین پیروی کند، اما در عین حال به کشوری نیاز داریم که با قلب و روح (انسانی) هدایت شود.»

,

لارا بوش، بانوی اول پیشین آمریکا و همسر جورج بوش پسر با انتشار یادداشتی در روزنامه واشنگتن‌پست نوشت که وزارت امنیت داخلی آمریکا طی 42 روز، حدود 2000 کودک - جدا شده از والدین - را به مراکز بازداشت جمعی یا نواخانه فرستاده است. بیش از 100 کودک از این تعداد کمتر از 4 سال سن دارند. مسئله‌ای که علت آن سیاست بی‌رحمانه و بدون‌مسامحه اجرا شده در قبال والدین‌شان بود که به این متهم شده‌اند به صورت غیرقانونی از مرزها عبور کرده‌اند.

,

لارا بوش گفت که این سیاست بدون مدارا، بی‌رحمانه است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه