اخبار داغ

جزئیات طرح مجلس برای برگزاری تجمعات قانونی + مکان‌های پیشنهادی

جزئیات طرح مجلس برای برگزاری تجمعات قانونی + مکان‌های پیشنهادی
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از جایابی وزارت کشور برای برگزاری تجمعات قانونی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بررسی طرح ساماندهی تجمعات در کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده خبر داد و گفت: براساس این طرح، تنها مکان برای برگزاری تجمعات مقابل مجلس است و برگزاری این تجمعات نیاز به گرفتن مجوز قانونی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در بحث‌هایی که با وزارت کشور داشتیم مشخص شد که این وزارت‌خانه نیز مکان‌هایی را برای برگزاری تجمعات قانونی جایابی کرده است، ادامه داد: وزارت کشور برخی ورزشگاه‌ها و پارک‌ها را برای برگزاری تجمعات قانونی در نظر دارد و در حال کار روی گزینه‌های احتمالی است.

,

 نماینده مردم سمیرم در مجلس درباره طرح ارائه شده درباره تجمعات قانونی اظهار داشت: براساس این  طرح در تجمعات زیر30 نفر نماینده مجلس، در تجمعات کمتر از 700 نفر رئیس مجمع نمایندگان استان، در تجمعات کمتر از 2000 نفر نواب رئیس مجلس و در تجمعات بالای 2000  نفر رئیس مجلس باید در جمع معترضان حضور یابد و پاسخگو باشد. 

,

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: در روزهای آینده چکش کاری‌های لازم بر روی این طرح در کارگروه تشکیل شده انجام می شود و سپس در صحن کمیسیون درباره آن رای‌گیری انجام می‌شود و در صورت تصویب، این طرح به صحن علنی پارلمان ارجاع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه