اخبار داغ

فرمانده انتظامی کلاردشت خبر داد

دستگیری تبعه افغانی با 5 فقره سرقت در کلاردشت

دستگیری تبعه افغانی با 5 فقره سرقت در کلاردشت
فرمانده انتظامی کلاردشت از دستگیری تبعه افغانی با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم عزیزی در گفت‌وگو با بلاغ، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن تجاری در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کلاردشت، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق که تبعه افغانی مقیم این شهرستان بود را به عنوان مظنون شناسایی کردند.

عزیزی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی این متهم را که برابر بررسی های به عمل آمده به صورت غیر مجاز در این شهرستان سکونت داشت دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت منزل و اماکن تجاری در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم، افزود: وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

عزیزی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و تجهیز منزل و محل کسب خود به وسایل ایمنی و هشدار دهنده در صورت مشاهده افراد ناشناس که بدون جهت در محل زندگی و یا فعالیت آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه