اخبار داغ

فرمانداران سردشت و بوکان بر ادامه بازگشایی جاده بین دو شهرستان تاکید کردند

فرمانداران سردشت و بوکان بر ادامه بازگشایی جاده بین دو شهرستان تاکید کردند
فرمانداران سردشت و بوکان در نشست مشترکی در روستای گندمان از توابع بخش مرکزی سردشت رایزنی هایی را مبنی بر ادامه اجرای عملیات عمرانی برای بازگشایی مسیر بین این دو شهرستان انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرماندار سردشت در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: جاده بوکان سردشت از جهات مختلف اقتصادی و اجتماعی برای دو شهرستان دارای اهمیت است اما چون هیچ پروژه ای برای ساخت آن تعریف نشده از سوی مسئولان دو شهرستان تصمیم بر شروع عملیات اجرایی با استفاده از امکانات طرفین در حد جاده روستایی گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

نژاد جهانی افزود: این جاده از مبدا سردشت تا بوکان ۱۰۰ کیلومتر است که حدود ۱۱٫۵ کیلومتر آن در محدوده دو شهرستان مالرو و در بخش بوکان حدود ۱۰ کیلومتر به صورت خاکی است.

,

وی با اشاره به اینکه قسمت بازگشایی نشده و مالرو مسیر بوکان به سردشت سنگی و عملیات اجرایی در آن با کندی روبه رو شده است، گفت: ماشین آلات به صورت میانگین روزانه حدود ۷۵ متر پیشرفت دارند و به طور متوسط نیز برای هر کیلومتر از این جاده روستایی ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در بردارد.

,

جهانی تصریح کرد: ساخت جاده بوکان ـ سردشت نیاز به تعریف ملی دارد اما متاسفانه با توجه به اعتبارات امکان آن مقدور نیست.

,

وی ادامه داد: ضرورت ساخت این جاده از جانب هر دو شهرستان به استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی منعکس شده و هر دو طرف پیگیر هستند تا احداث پروژه را در کمیته برنامه ریزی شهرستانهایشان تصویب و اعتباراتی را از محل تملک داراییهای استان برای آن اختصاص داده شود.

,

وی همچنین از نهادها و ارگان هایی که بخش مهندسی آنها ماشین آلاتی را در اختیار داشته و علاقمند به همکاری هستند درخواست کرد که از امکانات آنها استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه