اخبار داغ

فرمانده سپاه:

در یمن پیروزی نزدیک است/ ائتلاف عربی - غربی در الحدیده شکست خورده است

در یمن پیروزی نزدیک است/ ائتلاف عربی - غربی در الحدیده شکست خورده است
فرمانده کل سپاه گفت: پیروزی‌هایی ملت‌ عراق، لبنان و سوریه در نتیجه تبعیت از انقلاب اسلامی بدست آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه صبح امروز(سه شنبه)  در همایش بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: باید بدانیم استاد تراز انقلاب در کجا ساخته می شود؟ قطعا چنین استادی باید بداند در یکی از عرصه‌های جهادی غیر جهد علمی باید حضور داشته باشد مانند شهید چمران که در این عرصه حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: عرصه جهاد برای اساتید بسیجی در داخل کشور است برای ساختن جامعه که به شدت نیاز به تلاش و‌ مجاهدت علمی اساتید بسیجی، هم در عرصه‌های علمی و اجتماعی است که این موضوع خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی هم است.

,

سردار جعفری تصریح کرد: ما در عرصه علوم انسانی - اسلامی ضعف داریم که اساتید بسیجی باید در این عرصه نیز اقدام کنند. 

,

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در چهلمین سال خودش قرار دارد که چهل سال مقاومت دستاورد کمی نیست. آنهم با این همه ابر قدرت‌های سیاسی و مالی و نظامی حفظ انقلاب به یک معجزه شبیه است. رهبر انقلاب عمر انقلاب را به پنج مرحله تقسیم کردند که اکنون ما در مرحله سوم هستیم. مرحله اول پیروزی انقلاب بود و مرحله دوم تثبیت نظام اسلامی بود که چهل سال طول کشید و ما از آن گذر کردیم. مراحل بعدی اسلامی شدن دستگاه‌های نظام و جامعه است.

,

وی ادامه داد: در همین مرحله تثبیت نظام، دستاوردهای بسیار بزرگی داشتیم. این همه عزت و اقتدار ‌ و توسعه انقلاب در منطقه و جهان و پیامدهای آن دستاوردهای بزرگی است که در همین مرحله بدست آمده است. پیروزی‌های بزرگی‌نصیب انقلاب اسلامی شده است مانند پیروزی‌هایی که ملت‌های عراق و لبنان و سوریه در تبعیت از انقلاب اسلامی بدست آوردند. در یمن هم ‌پیروزی نزدیک است و این روزهای اخیر شاهد شکست ائتلاف عربی و کشورهای غربی در الحدیده هستید و در آینده نزدیک‌شاهد پیروزی ملت یمن خواهیم بود

,

در این همایش سردار جعفری از خانواده شهدای هسته‌ای  و همچنین اساتید دانشگاهی که توسط آمریکا تحریم شده‌اند تقدیر کرد.

, در این همایش سردار جعفری از خانواده شهدای هسته‌ای  و همچنین اساتید دانشگاهی که توسط آمریکا تحریم شده‌اند تقدیر کرد.,

ادامه دارد...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه