اخبار داغ

چراغ راهنمایی اردل همچنان در خواب؛

خاموشی چراغ راهنمایی اردل و سردرگمی رانندگان/شورای ترافیک چاره‌ای بیاندیشد

خاموشی چراغ راهنمایی اردل و سردرگمی رانندگان/شورای ترافیک چاره‌ای بیاندیشد
تنها چراغ قرمز شهر اردل این روزها در خاموشی به سر می‌برد که این امر باعث ایجاد ترافیک و بی‌نظمی در شهر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، چراغ‌های راهنمایی از مهم‌ترین ابزارها برای تامین نظم و امنیت در سطح شهرها هستند، این چراغ‌های هشداردهنده هستند که سیستم ترافیک را به خوبی کنترل می‌کنند و تردد در سایه چراغ های هشداردهنده امن و بی‌خطر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 

,
, ,

 

,
در شهر اردل نیز این چراغ‌های هشداردهنده و چشمک‌زن تنها در مرکز شهردیده می‌شود که متاسفانه یک ماهی است قطع و وصل می‌شوند و در برخی ساعت هم کاملا در خاموشی به سر می‌برند که باعث ایجاد بی‌نظمی و ترافیک در مرکز شهر می‌شود.
,

 

,
, ,

 

,
با توجه به افزایش روزافزون وسایل نقلیه و تمایل بیشتر مردم در استفاده از وسایل شخصی، ترافیک در شهرهای کوچک‌تر نیز به یک معضل تبدیل شده است که شهر اردل نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برای کنترل ترافیک در آن بخصوص در ساعات خاصی از روز در مکان‌های پرترافیک مانند تنها چهارراه‌ شاهد نصب چراغ‌ راهنمایی بوده‌ایم که روزانه دو الی سه ساعت خاموش و در اکثر مواقع و به‌ویژه شب‌ها در خاموشی کامل به سر می‌برند، این مشکل باعث ایجاد بی‌نظمی و تصادفات بسیاری در شهر اردل می‌شود.
,

 

,
ناگفته نمایند در طول روز با وجود پلیس در این چهارراه کمی قوانین رعایت می‌شود و رانندگان به ترتیب راه خود را ادامه می‌دهند، اما در شب و هنگامی که پلیس در این چهارراه حضور ندارد، هر راننده‌ای که زرنگ‌تر است می‌تواند زودتر حرکت کند و در واقع بی‌نظمی به اوج می‌رسد.
,

 

,
می‌طلبد تا تصادفی در این چهارراه ایجاد نشده و مسئولین مربوطه هرچه سریع‌تر نسبت به تعمیر و یا تعویض و رفع مشکل این چراغ راهنمایی اقدام نمایند.

نقص فنی مشکل اصلی چراغ راهنمایی اردل است

مسلم اسماعیل زاده شهردار شهر اردل درخصوص این مشکل گفت: مشکل قطع و وصل چراغ راهنمایی شهر اردل نقص فنی است که به دلیل نبود اعتبار تاکنون رفع نشد.
,
,
,
,
,

 

,
, ,



وی افزود: این مشکل در شورای ترافیک شهرستان اردل نیز مطرح شد و ان‌شاالله به زودی اعتباری برای آن در نظر گرفته می‌شود و برطرف خواهد شد.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه