اخبار داغ

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان فارسان:

۷۸ درصد از مردم شهرستان فارسان کارت هوشمند دریافت کرده‌اند

۷۸ درصد از مردم شهرستان فارسان کارت هوشمند دریافت کرده‌اند
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان فارسان گفت: از مجموع 69 هزار و 731 نفر از مردم شهرستان فارسان که واجد دریافت کارت ملی هوشمند هستند تاکنون 78 درصد مردم کارت هوشمند خود را دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورعلی خدادادی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: از 11/5 درصد ولادت‌ها، 7/5 درصد فوتی‌ها و 12/04 درصد ازدواج‌های ثبت‌شده در سال 1396 در چهارمحال و بختیاری مربوط به شهرستان فارسان می‌باشد.

وی تصریح کرد: از مجموع 69 هزار و 731 نفر از مردم شهرستان فارسان که واجد دریافت کارت ملی هوشمند هستند تاکنون 78 درصد مردم کارت هوشمند خود را دریافت کردند 22 درصد باقیمانده یا هنوز اقدامی برای دریافت کارت هوشمند خود انجام نداده‌اند یا اقدام انجام داده‌اند که کارت‌های آن‌ها در مرحله صدور می‌باشد.

خدادادی گفت: از افرادی که هنوز برای دریافت کارت هوشمند خود اقدام نکرده‌اند خواهشمند است هر چه سریع‌تر اقدام به ثبت‌نام کرده و دریافت کارت هوشمند خود را دریافت کنند، تا در آینده از بهره‌مندی از اوقات اجتماعی خود با مشکل و مانعی مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: درخصوص ظرفیت نوبت‌گیری کارت هوشمند ملی در شهرستان و با توجه به اتمام اعتبار کارت‌های ملی هم‌اکنون در چندین دفتر پیشخوان در حال ثبت‌نام کارت هوشمند ملی در سطح شهرستان می‌باشیم و از شهرستانی‌های عزیز درخواست نمود با مراجعه به سایت www.ncr.ir و یا از طریق مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان نسبت به اخذ کارت هوشمند ملی اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه