اخبار داغ

روزنامه نگار و نویسنده آمریکایی کتاب هنرِ معامله:

اگر ترامپ، قدرت کیم جونگ اون را داشت، یک قاتل می شد/ رئیس جمهور آمریکا بیماری خطرناک "پارانویا" دارد

اگر ترامپ، قدرت کیم جونگ اون را داشت، یک قاتل می شد/ رئیس جمهور آمریکا بیماری خطرناک "پارانویا" دارد
تونی شوارتز روزنامه نگار و نویسنده آمریکایی کتاب هنرِ معامله می گوید: "اگر ترامپ، قدرت کیم جونگ اون را داشت، یک قاتل می شد."
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ به نقل از خبرگزاری آمریکایی rawstory، تونی شوارتز روزنامه نگار و نویسنده آمریکایی کتاب هنرِ معامله می گوید: "اگر ترامپ، قدرت کیم جونگ اون را داشت، یک قاتل می شد."یکی از کسانی که بهتر از دیگران دونالد ترامپ را می شناسد، روز شنبه گفت که تحسین کیم جونگ اون مرد قدرتمند کره شمالی از سوی ترامپ، اخطار می دهد که اگر ترامپ فرصتی به دست آورد، عمیقا از تبدیل شدن به یک قاتل ظالم لذت می برد.تونی شوارتز در یک مصاحبه تلویزیونی با جُی رِید (Joy Reid)، ترامپ را ترسناک توصیف کرد و گفت که او مشکل ذهنی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک", rawstory,
 
,
رِید با اشاره به گفته های ترامپ که مایل است آمریکایی ها به نظرات او در مورد حکومت مطلق دولت کره شمالی احترام بگذارند، توئیتی از شوارتز در مورد توصیف ترامپ را خواند. وی در این توئیت نوشت: "ترامپ اختلال شخصیتی شدیدی دارد که خبرنگاران نمی دانند چگونه با آن رفتار کنند."او در این توئیت توضیح داد: "شما نمی توانید رفتارهای ترامپ را به طور منطقی تجزیه و تحلیل کنید زیرا آنها منطقی نیستند. آنها (رفتارها) عملکردی از آنچه که در حال وقوع است یا آنچه که در داخل از دست رفته است، می باشد."
,
 
,
 
,
این نویسنده با اعلام اینکه مایل است حالت روانی ترامپ را بیشتر توصیف کند، گفت: "من معتقدم ترامپ، نسبت به کیم جونگ اون، افراد زیادی را می کشد. بی وجدانی، اختلال شخصیتی و ناپاکی درونی او چنان عظیم است که ترکیبی از پارانویا را در وی نشان می دهد."
,
 
,
*پارانویا از جمله بیماری های روانی بسیار خطرناک به شمار می آید.
,
 
,
نویسنده آمریکایی ترامپ را ناپاک و بی وجدان خواند
, نویسنده آمریکایی ترامپ را ناپاک و بی وجدان خواند,
 
,
وی ادامه داد: "او فقط مهاجران را می گیرید و بچه ها را از پدر و مادر جدا می کند. ظلم و ستم راه مجازات افرادی است که او را دشمن خود می دانند."
,
 
,
 
,
معصومه میرحسینی - تیتریک
, معصومه میرحسینی - تیتریک,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه