اخبار داغ

اهداء خون توسط ورزشکاران بوشهری+ تصاویر

اهداء خون توسط ورزشکاران بوشهری+ تصاویر
جمعی از کارکنان هیات فوتبال بوشهر به همراه تعدادی از سرپرستان تیم ها، اهالی رسانه ورزش و فوتبالدوستان به مناسبت روزجهانی اهدا کنندگان خون و ترویج فرهنگ اهدای خون، با حضور دسته جمعی در سازمان انتقال خون بوشهر در این عمل خداپسندانه شرکت نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، جمعی از کارکنان هیات فوتبال بوشهر به همراه تعدادی از اهالی رسانه ورزش و فوتبالدوستان دیگر به مناسبت روزجهانی اهدا کنندگان خون و ترویج فرهنگ اهدای خون، با حضور دسته جمعی در سازمان انتقال خون بوشهر  در این عمل خداپسندانه شرکت نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

محمد نجفی رییس هیات فوتبال بوشهربا اشاره به اهدای خون را نوعی زکات سلامتی دانست در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز به همراه همکاران و تعدادی از دوستان  تیم رسانه ورزش که همیشه در کارهای فرهنگی و خداپسندانه پیشقدم هستند و 4 نفر از نمایندگان مدیران آموزشگاه های فوتبال  برای اهداء خون خود به سازمان انتقال خون استان مراجعه کردیم.

,

, ,

وی افزود: هدف از این اقدام گروهی و خیرخواهانه را ایجاد انگیزه بیشتر برای برقراری روحیه همدلی و نهادینه شدن  بین اهالی فوتبال خوانده و باشگاه های و مدارس فوتبال ما همگی با عنوان فرهنگی و ورزشی فعالیت می کنند.

,

, ,

نجفی ادامه داد: اینکه ما تا چه حد توانسته ایم از توانایی های بالقوه حوزه فرهنگ برای رشد و ارتقای فوتبال در جامعه خود بهره بگیریم و البته مدارس و آموزشگاههای ما تا چه میزان کمک کرده تا سطح فرهنگ فوتبال آموزان رشد پیدا کند؛ مهم و قابل توجه  است.

,

, ,

وی گفت: امیدواریم در مناسبت های دیگر نیز بتوانیم با اهداء خون خود شکرگزار خداوند متعال بوده و دین خود را به نیازمندان به خون ادا کنیم . 

,

در پایان پرسنل انتقال خون ضمن تشکراین حرکت فرهنگی از اهدا کنندگان خون  با اهدا شاخه گل و یاد بود قدردانی کردند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه