اخبار داغ

آخرین وضعیت میدانی جبهه ساحلی «الحدیده»؛

رزمندگان یمنی ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» را در جنوب فرودگاه زمین‌گیر کردند+ تصاویر و نقشه میدانی

رزمندگان یمنی ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» را در جنوب فرودگاه زمین‌گیر کردند+ تصاویر و نقشه میدانی
صدها تن از مزدوران وابسته به ائتلاف غربی، عربی و صهیونیستی در محور جنوبی فرودگاه شهر الحدیده کشته و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت اسلامی «انصارالله» با کمک ارتش یمن موفق شدند در ادامه ضد حمله خود علیه شورشیان در محور جنوبی فرودگاه شهر ساحلی «الحدیده» واقع در جنوب غرب کشور یمن، صدها تن از مزدوران را کشته و زخمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «العالم» اعلام کرد: مزدوران وابسته به رژیم‌های امارات و عربستان، صدها تن از نیروها و همچنین مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی خود را در جنوب فرودگاه از دست‌ داده‌اند.

,

نیروهای یمنی در ادامه عملیات خود علیه شورشیان توانستند مزدوران را به‌صورت کامل از سه محور «الفازه، الجاح و النخیله» محاصره کنند و مسیر کمک‌رسانی به آن‌ها را نیز مسدود کنند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، رزمندگان یمنی با استفاده از موشک‌های ضد زره در ده روز گذشته موفق شده‌اند تعداد زیادی از خودروهای نظامی وابسته به شورشیان را در مناطق ساحلی منهدم کنند.

,

نیروهای یمنی همچنین در چند روز گذشته توانستند علاوه بر کشته و زخمی کردن صدها شورشی، چند فرمانده ارشد ائتلاف ازجمله «عیسی سیف بن عبلان المزروعی»، معاون ستاد کل ارتش رژیم امارات را به هلاکت برسانند.

,

عملیات طرد شورشیان از مناطق جنوبی فرودگاه الحدیده و اسیر کردن شورشیان در مناطق در دستور کار رزمندگان یمنی قرارگرفته است.

,

ائتلاف غربی_عربی_صهیونیستی قصد دارد با اشغال شهر ساحلی الحدیده، ارتباط نیروهای یمنی با دریای سرخ را به‌طور کامل قطع کنند که با مقاومت جانانه رزمندگان تاکنون شکست‌خورده‌اند.

,

انتهای پیام/ العالم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه