اخبار داغ

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان:

یکی از وظایف رسانه‌ها طرح «موضوعات چالشی» است/ مدیران در برابر سوالات افکار عمومی سکوت نکنند

یکی از وظایف رسانه‌ها طرح «موضوعات چالشی» است/ مدیران در برابر سوالات افکار عمومی سکوت نکنند
رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان با تاکید بر نقش رسانه‌ها در پیگیری سوالات افکار عمومی گفت: یکی از وظایف رسانه‌ها طرح موضوعات چالشی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان به ریاست سعید ناجی معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان و با حضور فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و مسئولان روابط عمومی‌های استان عصر دیروز (دوشنبه) در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در این جلسه که مدیران مسئول برخی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان نیز حضور داشتند، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با بیان اینکه خدمات و اقدامات دولت باید به طور مقتضی به سمع و نظر افکار عمومی برسد گفت: از روابط عمومی‌ها انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت‌های مختلف اطلاع‌رسانی، مردم را در جریان برنامه‌های دولت قرار دهند.

,

ناجی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز تلاش کنند ارتباط خود با رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌ها را گسترش دهند و به طور مستمر با اصحاب رسانه در تعامل باشند.

,

وی با اشاره به دغدغه برخی مدیران برای مواجهه با خبرنگاران تصریح کرد: طبیعی است که وظیفه رسانه‌ها به چالش کشیدن و موشکافی موضوعاتی است که در افکار عمومی مطرح می‌شود و مردم نیز توقع پیگیری آنها را دارند، لذا مدیران باید با سعه صدر پاسخگوی پرسش‌ها و سوالات اصحاب رسانه باشند.

,

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان با تاکید بر اینکه مدیران دولت باید از سیاست‌های دولت به طور جدی دفاع کنند گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از سیاست‌های کلان دولت در سطوح مختلف استانی و شهرستانی حمایت کنند و در جهت تبیین این سیاست‌ها گام بردارند.

,

ناجی با بیان اینکه در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیاز به تزریق امید به جامعه داریم اظهار کرد: دشمن در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در فضای عمومی کشور است که تقویت اقدامات و فعالیت‌های رسانه‌ای می‌تواند سهم مهمی در خنثی‌ کردن این توطئه داشته باشد.

,

وی ادامه داد: مدیران نباید در خصوص ابهامات و پرسش‌هایی که نسبت به عملکرد مجموعه‌های تحت نظر آنها ایجاد می‌شود سکوت کنند.

,

معاون سیاسی امنیتی استان خاطرنشان کرد: به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که در بیان اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌ها، به بیان تعداد برگزاری جلسات و یا برنامه‌ها اکتفا شود چراکه آنچه که از منظر افکار عمومی دارای اهمیت است میزان حصول نتیجه جلسات و کاهش مشکلات بخش‌های مختلف است.

,

گفتنی است در این جلسه تعدادی از فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مدیران مسئول رسانه‌های استان به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه