اخبار داغ

شهردار تربت حیدریه:

جمع آوری پل ولی عصر(عج) تربت حیدریه در مرحله اجرا قرار گرفت

جمع آوری پل ولی عصر(عج) تربت حیدریه در مرحله اجرا قرار گرفت
شهردار تربت حیدریه گفت: در راستای مطالبه گری اهالی و کسبه محدوده پل ولی عصر(عج) (چهار راه خواف)، جمع آوری این پل با "طرح جایگزین میدان با زیر گذر"تصویب شورای ترافیک استان و مشارکت اهالی محل در مرحله اجرا قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صادق مجتهدی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار کرد: همراهی، همت و مطالبه گری مردم مهمترین عامل در اجرای پروژه ها و طرح های شهری است و مطالبه به حق شهروندان تربتی در خصوص جمع آوری پل ولی عصر (عج) موجب شد تا مدیریت شهری این صدای به حق را بشنود و پیگیر خواسته شهروندان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی افزود: با عنایت به مشکلات ترافیکی، شهرسازی و زیست محیطی ناشی از تقاطع غیر همسطح ولیعصر(عج)؛ طرح اصلاح تقاطع از سال گذشته به طور جد در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفت و پس از انجام مطالعات گسترده ترافیکی، انجام نظرسنجی از مدیران و کارشناسان، کسبه و شهروندان و همچنین انجام مطالعات زیست محیطی و شهرسازی، مطالعات مهندسی ارزش، پدافند غیرعامل و ارزیابی های اقتصادی؛ تعداد ١١ گزینه در قالب کوتاه مدت و بلند مدت برای اصلاح این تقاطع مطرح شد.

,

 

,

شهردار رتبت حیدریه بیان کرد: با بررسی های متعدد و همه جانبه موضوع در جلسات شورای ترافیک شهرستان و کمیته فنی ترافیک استان تعداد ٤ گزینه شامل میدان همسطح، میدان همراه با زیرگذر، چهارراه همسطح فرماندهی و چهارراه فرماندهی همراه با زیرگذر مورد تأیید واقع شد.

,

 

,

وی افزود:  پیگیری و تلاش مجموعه مدیران شهر تربت حیدریه به ثمر نشست و پس از برگزاری جلسات متعدد در شهر و استان، در هشتمین جلسه سال جاری شورای هماهنگی ترافیک استان مورخه24 خرداد ماه طرح اصلاح تقاطع ولی عصر(عج) تربت حیدریه و اجرای طرح جایگزین گزینه میدان و زیرگذر مصوب شد و مقرر گردید برنامه زمان بندی و فازهای اجرایی کار در شهرستان برنامه ریزی و مصوب شود.

,

 

,

مجتهدی بیان داشت: بررسی جزئیات فنی طرح به کمیته ترافیک شهرستان ارجاع شده و پس از تصویب نهایی، عملیات اجرای پروژه آغاز می شود، البته آغاز عملیات اجرایی منوط به مشارکت مالکین مجاور پل و تامین هزینه های آن می باشد.

,

 

,

شایان ذکر است که این تقاطع در سال ١٣٧٤ بصورت غیرهمسطح(پل روگذر) با عملکرد برونشهری اجرا شده بود که با احداث راه کنارگذر شهر و تغییر نقش تقاطع و معابر منتهی به آن، نیاز به بازنگری بنیادین و اصلاح الگوی تقاطع را مطالبه می نمود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه