اخبار داغ

با حضور مسئولان؛

مانور مشترک هلال احمر و تیپ 216 زرهی زنجان برگزار شد+تصاویر

مانور مشترک هلال احمر و تیپ 216 زرهی زنجان برگزار شد+تصاویر
مانور مشترک زلزله،تخلیه اضطراری و صعود و فرود جمعیت هلال احمر استان زنجان با تیپ 216 زرهی زنجان با حضور مسئولان زنجانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، امیر سرتیپ علی مظهری فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان در زمینه ارزیابی این مانور مشترک، اظهار داشت: این مانور در راستای تفاهم نامه بین جمعیت هلال احمر و یگان تیپ216 زنجان برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با بیان اینکه بر اساس این تفاهم نامه از امکانات تیپ در حوادث غیر مترقبه استفاده می شود، افزود: این مانور نشان داد که  تعامل و هماهنگی مطلوبی بین نیروها وجود دارد.

,

این مسئول یکی از بندهای اجرایی این تفاهم نامه را تسریع در امداد رسانی به حادثه دیدگان عنوان کرد و گفت: از ظرفیت های دو نیرو در مانورهای مشترک استفاده می شود.

,

 

,

, ,

*هماهنگی و تعامل مطلوب بین نیروها

, *هماهنگی و تعامل مطلوب بین نیروها,

پیری جانشین لشکر 16 زرهی قزوین با اشاره به برگزاری این مانور مشترک در زنجان، اظهار داشت: این مانور با هماهنگی و همدلی خوبی بین جمعیت هلال احمر استان زنجان و تیپ 216 زرهی وجود دارد.

,

وی ادامه داد: با توجه به آمادگی نیروها به نظر می رسد در مواقع  بحران به خوبی وارد عمل شده و در صورت بروز مشکل در اسرع وقت و کوتاهترین زمان ممکن پای کار آیند.

,

ارزیاب این مانور خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مانورهایی جزو فلسفه های ذاتی نیروهای مسلح علاوه بر رزم و آمادگی است.

,

وی با اشاره به یکنواختی و هماهنگی نیروهای جمعیت هلال احمر و تیپ 216 زرهی زنجان، بیان داشت: از تجهیزات به روز در این مانور استفاده شد.

,

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان نیز در این مانور اظهار داشت: این مانور یکی از بهترین مانورهای استان زنجان محسوب می شود که کاملا منظم برگزار شد.

,

 

,

, ,

*همه کارها بر اساس اصول و ضوابط انجام شد

, *همه کارها بر اساس اصول و ضوابط انجام شد,

صفی الله کرامتی خاطرنشان کرد: در این مانور همه کارها بر اساس اصول و ضوابط انجام شد.

,

گفتنی است، آموزش پرسنل کادر و وظیفه گردان بلیات و سایر گردان‌های ارتش در زمینه کمک‌های اولیه، آواربرداری و مدیریت بحران،تدوین سناریو و برگزاری رزمایش مشترک بین دو هلال احمر و ارتش برخی محورهای مشارکت این تفاهم‌نامه است.

,

استفاده از امکانات و تجهیزات طرفین در آموزش‌های تخصصی و میدانی،استفاده از کادر پزشکی بیمارستان ارتش  در درمانگاه‌های هلال احمر و آموزش‌های کمک‌های اولیه ویژه خانواده‌های پرسنل تیپ 216 زرهی از دیگر محورهای مشارکت این تفاهم‌نامه محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه