اخبار داغ

در چهاردهمین جلسه شورای شهرستان ری مطرح شد؛

تهدید شورای شهر توسط معاون استاندار تهران

تهدید شورای شهر توسط معاون استاندار تهران
فرماندار ری گفت: اگر شورای شهر تهران با شهرری همکاری نکند، مجبور هستیم تعیین تکلیف کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در چهاردهمین جلسه شورای شهرستان ری اظهار داشت: بحث درمان مسئله مهم و مطالبه اساسی مردم است که توجه همگانی می‌خواهد و هر مسئولی در هر سمتی که باشد می‌تواند به این موضوع بپردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز،, تهران نیوز, تهران نیوز,  هدایت الله جمالی,

وی با بیان اینکه «تسهیل امکانات درمانی مردم» یکی از شعارهای اساسی انقلاب اسلامی بوده، ادامه داد: دغدغه همه ما این است که مردم در هنگام بیماری و برای درمان مشکل کمتری داشته باشند.

,

جمالی پور گفت: از روزی که به شهرری آمدم از ساختار درمانی‌اش بسیار متاسف شدم و حتی نتوانستم در بیمارستان هفت تیر وارد شوم به همین منظور در حوزه شهرستان، دانشگاه‌ها و با وزیر بهداشت فعالیت  مشترکی درخصوص ارتقای درمان تعریف کردیم.

,

معاون استاندار تهران با بیان اینکه بیمارستان‌های شهرری تجهیزات مناسب نداشت، تصرح کرد: با هدف ارتقای درمان ری، تجهیزات پزشکی و ساخت کلینیک را در اولویت قرار دادیم و کلینیک درمانی فیروزآبادی بعد از ۱۲ سال ساخته شد.

,

وی با بیان اینکه اساسی‌ترین مسئله درمان است، افزود: اولویت اساسی خود را در شهرستان ری درمان، آب شرب و راه قرار دادیم که نسبت به گذشته بسیار وضع مطلوبتری پیدا کرده و امروز نیاز اساسی در حوزه درمان ساخت بیمارستان جدید هفت تیر است به همین منظور از شورای شهر تهران، ری و تجریش خواهش می‌کنم در روند این طرح کمک بکنند.

,

فرماندار ری اضافه کرد: اگر شورای شهر همکاری نکند، مجبور هستیم تعیین تکلیف کنیم، ما نمی‌توانیم در خصوص مسائل اساسی مردم منتظر بمانیم که وارد یک پروسه بیهوده شویم و وقت کشی شود و در پایان هیچ نتیجه‌ای حاصل نشود. رای مردم را گرفتید در مقابل مردم پاسخگو هستید.

,

جمالی پور خاطرنشان کرد: نمی‌شود همه اختیارات را به تهران بدهیم و سپس برای درخواست همکاری و کمک اسیر شویم به همین منظور با دادستان صحبت کردیم اگر این موضوع ادامه پیدا بکند باید احضار بشوند.

,

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب شهرری محروم‌تر شده است، گفت: جنوب شهر بیشترین توجه را می‌خواهد و من متاسفم که در چهل سال گذشته شهرری در همه حوزه‌ها محروم بوده که گرفتاری‌های مردم عمدتا ناشی از بی توجهی دولت است به همین دلیل باید ظرفیت سازی کنیم تا عقب افتادگی‌ها جبران شود.

,

فرماندار ری با اشاره به مشکلات بیمارستان رازی، تصریح کرد: مشکل اساسی کشور در بحث نگهداشت می‌باشد چرا که پس از ساختن رها می‌شوند. پس از خراب شدن به فکر می افتیم که بایستی چه کارهایی انجام می دادیم. این مضوع فقط در ساخت بناها نیست در همه حوزه ها و حتی در ادارات نیز همین است.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه