اخبار داغ

نگاهی به مقاله اخیر یک پایگاه تحلیلی آمریکایی؛

ستیز با غرب در ذات جمهوری اسلامی ریشه دارد!/ پاسخی به سوال فلین: از حمایت اسلام رادیکال دست بردارید

ستیز با غرب در ذات جمهوری اسلامی ریشه دارد!/ پاسخی به سوال فلین: از حمایت اسلام رادیکال دست بردارید
مایکل فلین می‌پرسد:«چگونه در جنگ جهانی بر ضد اسلام رادیکال پیروز شویم؟» پاسخ بسیار ساده است: دست از حمایت از اسلام رادیکال بردارید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، شب گذشته پایگاه تحلیلی diplomaticourier با انتشار مطلبی با عنوان «آن‌چه مسیحیان باید درباره آمریکا و ایران بدانند»، ضمن بیان این مطلب که احتمال جنگ میان ایران، آمریکا و اسرائیل که در صورت وقوع روسیه را نیز درگیر می‌کند، در حال افزایش است، از رهبران مسیحی که پیروان خود را به رأی دادن به ترامپ تشویق کردند، انتقاد کرد. «توماس بونومو» سپس تلویحا و تصریحا به رویکردهای استکبارستیزانه ایران پرداخته است که این، نشان می‌دهد ما راه را درست رفته‌ایم!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در این مقاله آمده است:«رهبران سیاسی کلمه «شر» را –برای رقبای خود- به کار می‌برند تا توده مردم را در جهت تقویت سیاست‌های ضدانحصاری که برای دفاع از امنیت ملی ضروری است، متحد کنند. در واکنش به لفاظی‌های جنگ‌طلبان آمریکایی و اسرائیلی، رهبر بزرگ ایران، آیت‌الله علی خامنه‌ای، ایالات متحده آمریکا را تحت عنوان «شیطان بزرگ» وصف می‌کند. بخش قابل توجهی از آمریکایی‌ها درباره پاسخ این پرسش که چرا رهبران ایران حکومت ما را شیطانی خطاب می‌کنند اطلاع ناچیزی دارند. ما چنین می‌انگاریم که آیین یا ایدئولوژی ایرانیان، خصومت با آمریکا را به آن‌ها دیکته می‌کند. مایکل تی. فلین، مشاور سابق امنیت ملی ترامپ، در کتاب خود با موضوع جنگ و با عنوان «ما چگونه می‌توانیم در جنگ جهانی بر ضد اسلام رادیکال و دوستدارانش پیروز شویم؟»؛ اثری که آن را با همکاری مایکل لنین پدید آورده است، نتیجه می‌گیرد که جنگ تهران علیه غرب بر مبنای خواست مردم کشور یا تظلم‌خواهی واقعی نیست بلکه این جنگ در ذات جمهوری اسلامی ریشه دارد!»

,

تحلیل توماس بونورو از جنبه‌هایی درست و از جنبه‌هایی نادرست است. رهبران کشور ما آمریکا و دیگر مستکبران را به این دلیل «شر» توصیف نمی‌کنند که مردم را متحد کنند، بلکه توصیف آمریکا به عنوان «شر» به این دلیل است که آمریکا واقعا شر است! دولت آمریکا «شر» است و برای اثبات آن نیاز به تحلیل رویکرد این کشور در خاورمیانه نیست بلکه کافی است ماجرای رفتار آمریکایی‌ها با بومیان سرخ‌پوست این کشور و کشتار آن‌ها را مطالعه کنید.

,

رهبران ما، آمریکا را به درستی شیطان بزرگ می‌خوانند مادام که حمایت این کشور از رهبران مستکبر و دست‌نشانده منطقه پابرجا باشد. اما بونورو درست می‌گوید. این ایدئولوژی و آیین ماست که ما را علیه آمریکا می‌شوراند چراکه آیین ما ظلم و ظالمان را برنمی‌تابد و امام ما سکوت در برابر سیری ظالمان و گرسنگی مظلومان را تقبیح می‌کند. بونورو باید پاسخ بدهد که ایدئولوژی‌اش در ارتباط با کشتار 300 غیرنظامی کره‌جنوبی توسط هم‌وطنان نظامی‌اش چه می‌گوید؟

,

و اما مایکل فلین! خوشبختانه تشت رسوایی آقای فلین زودتر از سایر سیاست‌مداران خصومت‌جوی آمریکایی از بام افتاد و محاکمه بزرگ او در خاک آمریکا ترامپ را به فضاحت کشاند! و ببینید که او کتابش را با همکاری چه کسی نوشته است! مایکل لنین! از گردانندگان انقلاب‌های رنگی در جهان و از حامیان فتنه 88! اما سوالی که آقای فلین مطرح کرده است سوال مهمی است:«چگونه در جنگ جهانی بر ضد اسلام رادیکال پیروز شویم؟» پاسخ بسیار ساده است: دست از حمایت از اسلام رادیکال بردارید!

,

چه کسانی از اسلام رادیکال حمایت می‌کنند؟ چه کسانی به متحجرترین رژیم منطقه، عربستان، که دستش تا مرفق به خون مردم یمن آلوده است، سلاح می‌فروشند؟ چه کسانی داعش را به وجود آوردند؟ ترامپ که اکنون از تروریسم رادیکال اسلامی سخن می‌گوید، خوب است که به این پرسش‌ها بیاندیشد! و از خود بپرسد که آمریکا از سال 2001 تا کنون در کشور مسلمان افغانستان چه کرده است که تروریسم افراطی در آن روز‌به‌روز تشدید شده و ناامنی و ویرانی در آن روز‌به‌روز بیش‌تر شده است؟

,

جنگ تهران علیه غرب؟! و کدام جنگ؟ ما با شما سر جنگ داریم یا شما که به مسافران غیرنظامی یک هواپیمای مسافربری هم رحم نمی‌کنید؟ ما با شما سر جنگ داریم یا شما که همه‌ساله بودجه‌هایی برای براندازی نظام ایران اختصاص می‌دهید؟ ما با شما سر جنگ داریم یا شما که با وضع تحریم‌های غیرقانونی، علیه ملتی که خواهان استقلال است شوریده‌اید؟

,

اما آقای فلین درست نوشته‌اند. ستیز ایران با آمریکا، ریشه در ذات جمهوری اسلامی ایران دارد. اساس جمهوری اسلامی، استکبارستیزی است و امام ما فرمان تأکید کرده است که هرجا ظلم هست، مبارزه هست و هرجا مبارزه هست، ما هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه