اخبار داغ

بخشدار مرکزی میبد مطرح کرد؛

رتبه قابل قبول دامداری در بخش مرکزی میبد با پرورش بیش از 9 هزار دام

رتبه قابل قبول دامداری در بخش مرکزی میبد با پرورش بیش از 9 هزار دام
بخشدار مرکزی میبد از پرورش 7 هزار دام سبک و 2 هزار و 200 دام سنگین در این بخش خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  میبد خبر، محمد جواد احمدی بخشدار مرکزی میبد در بازدید از مرکز جهاد کشاورزی شهدای این بخش بیان داشت: بخش مرکزی میبد با وجود قرار گرفتن در حوزه و حریم شهر، پتانسیل‌های زیادی درزمینهٔ های، باغداری، کشاورزی و دامی و صنایع‌دستی و گردشگری دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

وی افزود: در حال حاضر علیرغم بحران کمبود آب 3 هزار 500 هکتار از اراضی این بخش زیر کشت باغات و 2 هزار و 500 هکتار زیر کشت محصولات کشاورزی است.

,

احمدی خاطرنشان کرد: همچنین 7 هزار دام سبک و 2 هزار و 200 دام سنگین به‌خصوص ورود در پرورش دام‌های نژاد برتر بزهای سانن، این بخش را در رتبه‌های قابل قبولی قرار داده است.

,

بخشدار مرکزی میبد بابیان اینکه به دنبال توسعه صنایع تبدیلی، حرکت به سمت پرورش دام‌های نژاد برتر و به‌صرفه و مدیریت بهینه آب با استفاده از شیوه‌های نوین و آب‌رسانی به زمین‌های کشاورزی از طریق لوله‌گذاری هستیم افزود: مرکز جهاد کشاورزی شهدا با آموزش و راهنمایی باغداران و کشاورزان می‌تواند نقش مهمی درافزایش راندمان تولید محصولات باشد.

,

در این بازدید که رئیس شورای اسلامی و دهیار روستای رکن‌آباد هم حضور داشتند؛ بخشدار مرکزی به مناسبت گرامی داشت هفته جهاد کشاورزی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از کارکنان این مرکز قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/اد

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه