اخبار داغ

فرماندار قدس:

فعالیت‌های بهزیستی در کاهش آسیب های اجتماعی بررسی شد

فعالیت‌های بهزیستی در کاهش آسیب های اجتماعی بررسی شد
فرماندار قدس گفت: اداره بهزیستی در تیر ماه سال جاری به ساختمان جدید در شهرک ابریشم انتقال می یابد و مراکزی مانند اورژانس اجتماعی 123 در شهرقدس راه اندازی و تجهیز می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، علی اصغر ناصربخت فرماندار قدس در جلسه صبح امروز با مسئولان بهزیستی و مجموعه های ذیل ربط بر اهمیت راه اندازی اورژانس 123 تاکید کرد و اظهار داشت: با موافقت شهرداری و شورای شهر در راستای حفظ و تغییر رویکرد ساختمان قدیم مرکز اورژانس به مرکز اورژانس اجتماعی 123 با رویکرد جدی تر و بهتر انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

در این جلسه مسئولان مربوطه مراکز خدماتی و بهداشتی تحت نظر بهزیستی و اورژانس با بیان اینکه اگر ساختمان قدیمی اورژانس حفظ شود با موافقت استان تهران تجهیز خواهد شد و خودرو اختصاصی 123 به آن تعلق می گیرد و مرکز پاسخگویی غیرحضوری تلفنی کار راه اندازی می شود.

,

در ادامه مهمترین قدم را در دو موضوع پیشگیری از کودک آزاری و تلاش در جهت راه اندازی خانه مهربانی با مشارکت شهرداری و شورا خاطرنشان کردند و از مهمترین اقدامات اداره بهزیستی در سال گذشته همکاری با سه موسسه غیر دولتی (همپا، تبسم مهر، پیشگیری از ایدز) بوده است که با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق که توسط مشاور، کلاس توجیهی و کارگاه های تخصصی انجام می شود.
غلامرضا ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس گفت: این فعالیت ها به منظور ترغیب شدن افراد مطلقه در جهت ازدواج مجدد با رویکرد فرهنگ متفاوت در غالب کارگاه های برگزار شده است و مشاوره و با مشارکت کمیته امداد بوده است.
وی افزود: در جهت افزایش امید به زندگی و شور و نشاط در بین خانواده ها که یکی از اقدامات رئیس جمهور می باشد.
در ادامه ناصر بخت فرماندار قدس به اهمیت خدمات بهزیستی در سطح شهرستان و اثر گذاری ویژه خدمات آن در پیشگیری آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه