اخبار داغ

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان:

85 روستای اردستان با تانکر آب‌رسانی می‌شوند

85 روستای اردستان با تانکر آب‌رسانی می‌شوند
مدیرآب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان گفت: در حال حاضر شش عدد تانکر آبرسانی سیار در روستاها فعال هستند و به 85 روستا آبرسانی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا دهقان در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: شروع عملیات تعویض شبکه های داخلی روستای ماسبندی اردستان آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: با توجه به فرسوده شدن شبکه داخلی روستا به متراژ دو هزار و 100 متر با اعتبار هزینه 500 میلیون ریال انجام خواهد شد.

,

مدیرآب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان گفت: بازسازی انشعابات این روستا به تعداد 75 مورد و نصب 9 عدد شیر فلکه جهت تنظیم آب با مشارکت بخشداری و دهیاری روستا انجام می شود.

,

دهقان با بیان اینکه در حال حاضر شش عدد تانکر آبرسانی سیار در روستاها فعال هستند، تصریح کرد: 85 روستا آبرسانی می شود که از این مقدار 45 روستا تحت پوشش آب روستایی قرار ندارد.

,

وی تاکید کرد: روزانه 22 سرویس آب به روستاها حمل می شود که 264 متر مکعب آب بوده و تعداد 30 تانکر فلزی شش هزار و 30 هزار لیتری به منظور استقرار در روستاهای غیر تحت پوشش و روستاهایی که از آب اصفهان استفاده می کنند و آب جیره بندی دارند با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال نصب شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه