اخبار داغ

رفع تصرف ۳۹ هکتار اراضی ملی در مرودشت و جنوب فارس

رفع تصرف ۳۹ هکتار اراضی ملی در مرودشت و جنوب فارس
در شهرستان مرودشت ۲۸ هکتار و در جنوب استان بیش از ۱۱ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان مرودشت، ۲۸ هکتار از اراضی به ارزش ۲۸ میلیارد ریال که مدت ۳۵ سال تصرف شده بود در این شهرستان رفع تصرف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,


سردار احمدعلی گودرزی بیان کرد: در پی مراجعه شخصی به هویت معلوم مبنی بر اینکه 28 هکتار از اراضی کشاورزی وی توسط افرادی ناشناس به صورت عدوانی تصرف شده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت .

 وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان مرودشت پس از اخذ دستور مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و 28 هکتار از اراضی که مدت 35 سال به صورت غیر قانونی تصرف شده بود به مالک بازگردانده شد.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این اراضی، 28 میلیارد ریال برآورد شده است، از عموم شهروندان خواست هرگونه اطلاع از تصرف اراضی توسط افراد سودجو را به مرکز فوریتهای پلیسی 110گزارش کنند.

,
,
,
,
,
,
 
,
رفع تصرف ۱۱ هکتار از اراضی ملی در جنوب استان
, رفع تصرف ۱۱ هکتار از اراضی ملی در جنوب استان,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: حکم رفع تصرف در شهر‌ستان لار و شهرهای گراش، جویم و لامرد از سوی دادگاه صادر شده است.
,

باقری‌فرد افزود: بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ملی لارستان به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از سودجویان رفع تصرف شد.

,

وی  گفت: در شهر گراش زمینی به مساحت پنج هزار و ۱۵۱ مترمربع به ارزش یک و نیم میلیارد ریال، در شهر جویم زمینی به مساحت هزار و ۷۵۰ مترمربع به ارزش یک و نیم میلیارد ریال و زمینی در شهر لامرد به مساحت سه هزار و ۵۱۴ مترمربع به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال رفع تصرف شده است.

,
باقری‌فرد گفت: هم اکنون بیش از ۲۰۰ پرونده تصرف اراضی ملی به دادگاه ارجاع شده که پس از مشخص شدن رای دادگاه ،حکم اجرایی خواهد شد.
,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به شهروندان توصیه کرد؛ قبل از خرید املاک و زمین در محدوده و حریم شهرها ابتدا از اداره کل راه و شهرسازی لارستان استعلام بگیرند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه