اخبار داغ

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فیروزکوه:

بانوان توانمندتر از گذشته عهده دار مسئولیت در جامعه هستند

بانوان توانمندتر از گذشته عهده دار مسئولیت در جامعه هستند
جلسه امور بانوان با محوریت گرامیداشت دهه کرامت و روز حجاب و عفاف برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، جلسه امور بانوان با محوریت گرامیداشت دهه کرامت و روز حجاب و عفاف به ریاست علی اکبر کریمی، معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری، با حضور نمایندگان بانوان ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

علی اکبر کریمی، معاون سیاسی – انتظامی فرمانداری، در این جلسه بیان داشت: بانوان توانمندتر شده اند و در سنوات گذشته و علی الخصوص در این دولت، بانوان بخشی از مسئولیت ها را عهده دار هستند و شاهد فعالیت و تلاش موثر آنها در تمامی زمینه ها هستیم؛ اساس یک جامعه تربیت فرزندان است که این وظیفه ی مهم به عهده ی بانوان است.

,

وی با اشاره به ستاد اوقات فراغت، خطاب به بانوان تصریح کرد: برنامه های خوبی در ستاد اوقات فراغت شهرستان اجرا خواهد شد که انتظار می رود کودکان، نوجوانان و جوانان با والدین حضور فعال داشته باشند چرا که امروزه فضای مجازی می تواند تاثیرات منفی بر کانون گرم خانواده ها داشته باشد و با شرکت در این برنامه ها می توانیم فرزندان را از آسیب های اجتماعی حفظ کنیم.

,

معاون سیاسی – انتظامی فرمانداری در ادامه تأکید کرد: برنامه ریزی در هر حوزه ای لازم و ضروری است و با توجه به اهمیت دهه کرامت در انتقال ارزش های دینی، نیازمند برنامه مناسب برای گرامیداشت این ایام هستیم.

,

وی هم چنین در خصوص موضوع جلسه تأکید کرد: برای پاسداشت روز حجاب و عفاف، برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم مناسب با جایگاه والای بانوان با حضور بانوان شهرستان فیروزکوه، انجام شود.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه