اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا:

آن‌هایی که می‌گویند سپاه پاسداران نباید باشد منافقان هستند/ با تهدیدات، توان رزمی نیروهای مسلح قوی‌تر می‌شود

آن‌هایی که می‌گویند سپاه پاسداران نباید باشد منافقان هستند/ با تهدیدات، توان رزمی نیروهای مسلح قوی‌تر می‌شود
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با بیان این‌که دشمنانی که می‌گویند سپاه پاسداران نباید باشد منافقان هستند، خاطرنشان کرد: هیچ کس نمی‌تواند برای نظام جمهوری اسلامی ایران در بحث دفاعی تصمیم بگیرد و حرف بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) بیرجند، اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی جایگاه بسیار خوبی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان این‌که ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سطح بسیار بالای علمی، تحقیقی، پژوهشی و آمادگی رزمی قرار دارد، افزود: افتخار می کنیم که مقام معظم رهبری، ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتش متدین نامیده است.

,

 

,

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با اشاره به این‌که اگر یگان‌های ارتش را در گذشته رصد کنید متوجه می‌شوید در چه جایگاهی قرار داشتند و حال در چه جایگاهی قرار دارند، گفت: ارتش بعد از دوران دفاع مقدس بسیار قوی و بروز شده است و دنبال تفکر هدایت امروز به قوی‌ترین نیرو در منطقه تبدیل شده است.

,

 

,

آذریان با بیان این‌که در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران نیز به عنوان یک بازوی توانمند قرار گرفته است، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی هنوز درک نکرده‌اند دوران دفاع مقدس چه اهمیتی برای کشور داشته است.

,

 

,

آذریان با بیان این‌که امروز قرارگاه شمال شرق نزاجا امنیت شمال و شرق کشور و 6 استان در این منطقه را به عهده دارد، بیان کرد: همه نیروهای ارتش در پدافند و هوانیروز از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند و در دورترین نقاط مرزی حضور دارند.

,

 

,

وی با بیان این‌که ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ امنیت نظام و مرزهای جمهوری اسلامی ایران را به عهده دارد، افزود: زمانی که عراق به ما حمله کرد ایران هیچ تجهیزاتی نداشت و حتی ابتدایی‌ترین تجهیزات نظامی را به ما نمی‌دادند اما امروز از موشک‌ها و قدرت نظامی ما می‌ترسند و مسائل اقتصادی و سیاسی را مطرح می‌کنند.

,

 

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با بیان این‌که امروز یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران روز به روز رو به جلو حرکت می‌کنند، گفت: هر روز که تهدیدی علیه ما می‌شود، آمادگی و توان رزمی نیروهای مسلح بیشتر و روز به روز توانمند و قوی‌تر می‌شود.

,

 

,

آذریان با اشاره به این‌که امروز افراد در ارتش بر اساس سه اصل ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری انتخاب می‌شوند، افزود: ما اگر می‌گوییم سرباز امام زمان (عج) هستیم جان خود را نیز در راه امام زمان (عج) می‌دهیم.

,

 

,

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران ولایت‌مداری را از دوران دفاع مقدس آموزش دیده، یادگرفته و از فرمان‌های ولایت اطاعت می‌کنند و بر حسب نیاز در تمام نقاط دنیا حضور پیدا می‌کنند.

,

 

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با اشاره به این‌که قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا سه شهید مدافع حرم را تقدیم کرده است، گفت: امروز همه نیروهای مسلح گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

,

 

,

آذریان با بیان این‌که دشمنانی که می‌گویند سپاه پاسداران نباید باشد منافقان هستند، خاطرنشان کرد: هیچ کس نمی‌تواند برای نظام جمهوری اسلامی ایران در بحث دفاعی تصمیم بگیرد و حرف بزند.

,

 

,

وی با بیان این‌که یگان‌های پدافند هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند، افزود: امروز با تمام قوا آماده اجرای فرامین مقام معظم رهبری هستیم و اجازه هیچ تعرضی را به مرزهای جمهوری اسلامی ایران نخواهیم داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه