اخبار داغ

دبیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)؛

شهرقدس میزبان گروه جهادی پزشکی سفیدپوشان منتظر

شهرقدس میزبان گروه جهادی پزشکی سفیدپوشان منتظر
دبیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: گروه جهادی پزشکی سفید پوشان منتظر در قالب کلینیک انتظار بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) این هفته راهی شهرقدس می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، امیرحسین اشرفی دبیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس اظهار داشت: گروه جهادی سفید پوشان منتظر در قالب کلینیک انتظار بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) این هفته راهی شهرقدس میشوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

وی افزود: با توجه به مشکلات برخی از همشهریان عزیز قدسی که متاسفانه در پرداخت بالای ویزیت ها و داروهای پزشکی دچار مشکل میشوند، گروه جهادی سفید پوشان منتظر که بالغ بر ۴۰ نفر از کادر پزشکی مجرب می باشند این هفته به صورت رایگان جهت ویزیت بیماران عزیز راهی شهرقدس میشوند.

,

اشرفی با اشاره به تخصص این گروه جهادی بیان کرد: این گروه جهادی در بخش های عمومی، داخلی، مامائی و چکاب کامل بدن از جمله (تست قند، تست خون و‌‌..) بیماران را ویزیت خواهند نمود و هزینه ویزیت و داروها به صورت رایگان میباشد.

,

وی تصریح کرد: همشهریان عزیز میتوانند با در دست داشتن دفترچه بیمه خود از این خدمات رایگان که با همکاری سپاه شهرستان قدس و سازمان فرهنگی ورزشی قدس برگزار میگردد بهره مند بشوند.
زمان: جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷
از ساعت ۹ صبح الی ۱۳:۳۰
مکان: شهرستان قدس، میدان امام حسین(ع)، شهرک عزیزی، مدرسه حافظ

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه