اخبار داغ

آمریکا به دنبال لغو حقوق ملی مردم فلسطین است

آمریکا به دنبال لغو حقوق ملی مردم فلسطین است
صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تأکید کرد که آمریکا تلاش می کند تا حقوق ملی مردم فلسطین را از بین برده و تشکیلات خودگردان فلسطین را از میان بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «صائب عریقات» دیپلمات فلسطینی و  دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، تأکید کرد که واشنگتن تلاش می کند تا پرونده فلسطین را از یک پرونده سیاسی به یک پرونده حقوق بشری تبدیل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این خبر به گفته عریقات، آمریکا در همین راستا خواستار از میان برداشتن تشکیلات خودگردان فلسطین شده و گفته این اقدام باید به دلیل وفاداری تشکیلات خودگردان به اصول ملی فلسطین و قدس به عنوان پایتخت فلسطین صورت بگیرد.

,

وی تأکید کرد که دولت آمریکا دولتی را در فلسطین می خواهد که به خواسته و واقعیتی که آمریکا ترسیم می کند تن دهد و بازی خطرناکی را با هدف تغییر حقوق ملی فلسطینی ها با پروژه های حقوق بشری آغاز کرده است.

,

اخیرا و در پی تشدید درگیری ها در غزه ، دبیرکل سازمان ملل نیز نسبت به شعله ور شدن جنگ در نوارغزه هشدار داده و در واکنش به شمار شهدای فلسطینی که به وسیله اسرائیل به شهادت رسیده اند اعلام کرد که از این آمار شوکه شده است.

,

منبع: مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه