اخبار داغ

گفت‌وگو با فعال سیاسی اصلاح‌طلب اهل سنت؛

سران اصلاحات خواهان مذاکره با آمریکا نیستند/اکثر کسانی که به رهبری نامه نوشتند خارج نشین هستند

سران اصلاحات خواهان مذاکره با آمریکا نیستند/اکثر کسانی که به رهبری نامه نوشتند خارج نشین هستند
نماینده سابق ارومیه در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه به رهبر انقلاب به نام جبهه اصلاحات انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عابد فتاحی در گفت‌وگو با  آناج با اشاره به نامه 100 تن از افراد به رهبر معظم انقلاب مبنی بر مذاکره مستقیم با آمریکا، ابراز داشت: بنده هیچ‌یک از آن افراد را اصلاح‌طلب نمی‌دانم، بسیاری از آنان خارج‌نشین هستند و عده‌ای دیگر نیز جزو چهره‌های ناشناخته می‌باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: به جرأت می‌گویم این نامه ارتباطی با جبهه اصلاحات ندارد و یک نظر شخصی بوده است، افرادی که به نام اصلاحات سیاست‌گذاری می‌کنند دولت را مدیریت می‌نمایند و در مجلس حضور دارند، اگر این نامه از مجلس بیرون می‌آمد آنوقت می‌شد گفت موضع اصلاح‌طلبان است.

,

نماینده اصلاح‌طلب مردم ارومیه و نماینده اهل سنت در مجلس هفتم و نهم با بیان اینکه سران اصلاحات خواهان مذاکره مستقیم با آمریکا نیستند و بدعهدی آنان برای ایرانی‌ها به اثبات رسیده است، تصریح کرد: سیاست‌های کلان نظام توسط مسئولان عالی رتبه کشور و در رأس آن رهبر معظم انقلاب تدوین می‌شود و قرار نیست نامه افراد ناشناخته و خارج‌نشین تاثیری بر این روند داشته باشد.

,

وی متذکر شد: وجه مشترک اصولگرایان با اصلاح‌طلبان رهبر معظم انقلاب است و ما رهبری را خط قرمز خود می‌دانیم و احدی نیز جرأت عبور از ایشان را ندارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه