اخبار داغ

سارقان احشام در دام پلیس اسفراین گرفتار شدند

سارقان احشام در دام پلیس اسفراین گرفتار شدند
فرمانده انتظامی شهرستان "اسفراین" از دستگیری 2 سارق حرفه ای احشام با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، سرهنگ "جاوید مهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , سپهرآیین , سپهرآیین, ، سرهنگ "جاوید مهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.,

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی سارقان و محل اختفای آنان شدند، افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه این سارقان حرفه ای را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل نمودند.

,

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه در عملیات پلیس 2 سارق و یک نفر مالخر دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجوئی های انجام شده به 8 فقره سرقت احشام به تعداد 14 راس در مناطق روستایی اعتراف کردند.

,

وی با بیان اینکه در بازرسی از محل سکونت سارقان 7 راس گوسفند و یک دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: متهمان به منظور انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان به کلیه دامداران توصیه کرد محل نگهداری احشام را به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر و درب های ضد سرقت مجهز کرده و از ورود افراد غریبه که تحت عنوان خریدار دام  مراجعه می کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید./انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه