اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

ورود کالای قاچاق، ضربه جدی به اشتغال جوانان است

ورود کالای قاچاق، ضربه جدی به اشتغال جوانان است
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه ورود کالاهای قاچاق ضربه جدی به اشتغال جوانان کشور وارد می کند، گفت: رونق گرفتن چرخ تولید و ایجاد اشتغال پایدار در گرو مبارزه با کالای قاچاق و ارز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه اعضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا چند برابر است تا در راستای حمایت از تولید داخل با این پدیده بسیار شوم مبارزه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه ورود کالاهای قاچاق ضربه جدی به اشتغال جوانان کشور وارد می کند، خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه انگشت اتهام به سمت دولت در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز وجود دارد ولی اقدامات بسیار جدی توسط دولت انجام گرفته است.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه برنامه جامع پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 96 تدوین و به دستگاه ها ابلاغ شده است، تصریح کرد: اعضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا موظف به حمایت از کالای با کیفیت داخلی به جهت ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان هستند.

,

وی با اشاره به اینکه رونق گرفتن چرخ تولید و ایجاد اشتغال پایدار در گرو مبارزه با کالای قاچاق و ارز است، اذعان کرد: باید سعی کنیم در تحقق منویات مقام معظم رهبری و راهبردهای دولت تدبیر و امید بیش از پیش تلاش کنیم.

,

شاکری همچنین در ادامه عنوان کرد: با ارائه برنامه فرهنگی توسط شهرداری ها و ادارات مرتبط با امورات فرهنگ مردم را ترغیب به استفاده از کالای های با کیفیت داخلی شوند.

,

وی در پایان با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق دام در شهرستان خلیل آباد، خاطرنشان کرد: جلوگیری از قاچاق دام به منظور پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک بین دام و انسان لازم و ضروری است که باید با جدیت بیشتری انجام گیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه