اخبار داغ

زمان تکمیل خط ریلی حومه‌ای تهران - کرج

زمان تکمیل خط ریلی حومه‌ای تهران - کرج
مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن پیشرفت چهار خطه حومه‌ای تهران - کرج را 87 درصد ارزیابی کرد و گفت: در حال مذاکره برای خرید هزار دستگاه واگن باری تولید داخل هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم محمدیان بعدازظهر امروز در حاشیه ششمین نمایشگاه بین‌‌المللی حمل‌ونقل ریلی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن (بالاست) تلاش کردیم، کارهای جدیدی به سبد درآمدی و بازرگانی اضافه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اجرای 40 پروژه ریلی و عمرانی در دست اجرا توسط بالاست گفت: در حال حاضر راه‌آهن میانه - تبریز در بخش‌های زیرسازی و روسازی به طول 142 کیلومتر در حال اجراست که تجهیزات لازم برای اجرا تأمین شده و پیشرفت مناسبی دارد. 

مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن با بیان اینکه تاکنون هزار بند جوشکاری در پروژه راه‌آهن میانه - تبریز انجام شده است، گفت: ریل‌گذاری پروژه به اتمام رسیده است و تلاش می‌کنیم با استفاده از دستگاه جوش نوین سرعت جوش را در این پروژه ارتقا دهیم؛ زیرسازی پروژه 96 درصد و روسازی 47 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

محمدیان همچنین به اجرای پروژه چهار خطه قطار حومه‌ای تهران - کرج اشاره کرد و گفت: دو خط در این پروژه در حال احداث است که سوزن‌های چهارخطه ورودی به ایستگاه نیک‌پسندی نیز نصب شد، البته بخشی از پروژه نیاز به تملک اراضی داشت.

وی گفت: پیشرفت چهار خطه‌ای حومه‌ای تهران - کرج 87 درصد ارزیابی می‌شود و تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد. 

مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن اجرای پروژه راه‌آهن شمع‌تیغ در مرز افغانستان را از دیگر پروژه‌های شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن عنوان کرد و گفت: اجرای راه‌آهن خواف - هرات هم در دست تکمیل داریم؛ با همکاری شرکت ایتالیایی زیرکوب تأمین شد و پروژه سرعت گرفت.

وی پیشرفت راه‌آهن خواف - هرات را ارزیابی کرد. 

محمدیان با تأکید بر اینکه رویکرد ما در اداره شرکت اتکا به اقتصاد مقاومتی طبق فرامین مقام معظم رهبری است، گفت: مصادیق درون‌زایی اقتصاد مقاومتی شرکت‌های پیمانکار داخلی هستند که مصداق همت جهادی محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن (بالاست)، اظهار داشت: امروز دانش تولید سوزن ریل را در کشور داریم که تولید آن هم انجام شد همچنین تولید ریل ملی هم در داخل توسط متخصصان داخلی انجام گرفت و بدین ترتیب در بخش ریلی درون‌زایی اقتصاد دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه بالاست 15 معدن فعال در کشور داریم که حق مالکانه پرداخت می‌کنیم. همچنین در حال مذاکره با سه معدن خصوصی هستیم. 

محمدیان ادامه داد: 420 واگن آماده به کار برای حمل بالاست داریم، 50 واگن هم در اختیار حمل بار راه‌آهن از معدن سنگال به بندرعباس است. 

مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن با تأکید بر اینکه آماده همکاری با استارت‌آپ‌ها برای ارتقای بهره‌وری ریلی هستیم، گفت: حل مشکل بهره‌وری کلید شکوفایی حمل‌ونقل ریلی در کشور است که این نیاز به کمک استارت‌آپ‌ها و همچنین نگاه تیزبینانه رسانه محقق می‌شود.

وی ادامه داد: در دو ماه گذشته در مناقصات بین‌المللی قزاقستان، آذربایجان و ترکمنستان برای اجرای پروژه‌هایشان شرکت کردیم. 

محمدیان با بیان اینکه در حال مذاکره برای خرید واگن تولید داخل هستیم، گفت: هدف‌گذاری اول ما در توسعه ناوگان خرید هزار دستگاه واگن است.

,

وی با اشاره به اجرای 40 پروژه ریلی و عمرانی در دست اجرا توسط بالاست گفت: در حال حاضر راه‌آهن میانه - تبریز در بخش‌های زیرسازی و روسازی به طول 142 کیلومتر در حال اجراست که تجهیزات لازم برای اجرا تأمین شده و پیشرفت مناسبی دارد. 

,

مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن با بیان اینکه تاکنون هزار بند جوشکاری در پروژه راه‌آهن میانه - تبریز انجام شده است، گفت: ریل‌گذاری پروژه به اتمام رسیده است و تلاش می‌کنیم با استفاده از دستگاه جوش نوین سرعت جوش را در این پروژه ارتقا دهیم؛ زیرسازی پروژه 96 درصد و روسازی 47 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

,

محمدیان همچنین به اجرای پروژه چهار خطه قطار حومه‌ای تهران - کرج اشاره کرد و گفت: دو خط در این پروژه در حال احداث است که سوزن‌های چهارخطه ورودی به ایستگاه نیک‌پسندی نیز نصب شد، البته بخشی از پروژه نیاز به تملک اراضی داشت.

,

وی گفت: پیشرفت چهار خطه‌ای حومه‌ای تهران - کرج 87 درصد ارزیابی می‌شود و تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد. 

,

مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن اجرای پروژه راه‌آهن شمع‌تیغ در مرز افغانستان را از دیگر پروژه‌های شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن عنوان کرد و گفت: اجرای راه‌آهن خواف - هرات هم در دست تکمیل داریم؛ با همکاری شرکت ایتالیایی زیرکوب تأمین شد و پروژه سرعت گرفت.

,

وی پیشرفت راه‌آهن خواف - هرات را ارزیابی کرد. 

,

محمدیان با تأکید بر اینکه رویکرد ما در اداره شرکت اتکا به اقتصاد مقاومتی طبق فرامین مقام معظم رهبری است، گفت: مصادیق درون‌زایی اقتصاد مقاومتی شرکت‌های پیمانکار داخلی هستند که مصداق همت جهادی محسوب می‌شود.

,

مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن (بالاست)، اظهار داشت: امروز دانش تولید سوزن ریل را در کشور داریم که تولید آن هم انجام شد همچنین تولید ریل ملی هم در داخل توسط متخصصان داخلی انجام گرفت و بدین ترتیب در بخش ریلی درون‌زایی اقتصاد دنبال می‌شود.

,

وی بیان کرد: در حوزه بالاست 15 معدن فعال در کشور داریم که حق مالکانه پرداخت می‌کنیم. همچنین در حال مذاکره با سه معدن خصوصی هستیم. 

,

محمدیان ادامه داد: 420 واگن آماده به کار برای حمل بالاست داریم، 50 واگن هم در اختیار حمل بار راه‌آهن از معدن سنگال به بندرعباس است. 

,

مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن با تأکید بر اینکه آماده همکاری با استارت‌آپ‌ها برای ارتقای بهره‌وری ریلی هستیم، گفت: حل مشکل بهره‌وری کلید شکوفایی حمل‌ونقل ریلی در کشور است که این نیاز به کمک استارت‌آپ‌ها و همچنین نگاه تیزبینانه رسانه محقق می‌شود.

,

وی ادامه داد: در دو ماه گذشته در مناقصات بین‌المللی قزاقستان، آذربایجان و ترکمنستان برای اجرای پروژه‌هایشان شرکت کردیم. 

,

محمدیان با بیان اینکه در حال مذاکره برای خرید واگن تولید داخل هستیم، گفت: هدف‌گذاری اول ما در توسعه ناوگان خرید هزار دستگاه واگن است.

,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه