اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرچک خبر داد

ثبت‌نام ۱۸ طرح با اشتغال‌زایی ۹۰۰ نفر با اعتبار ۲۶۰ میلیاردی در سامانه کارا

ثبت‌نام ۱۸ طرح با اشتغال‌زایی ۹۰۰ نفر با اعتبار ۲۶۰ میلیاردی در سامانه کارا
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قرچک از ثبت‌نام 18 طرح با اشتغال‌زایی 900 نفر با اعتباری بالغ‌بر 26 میلیارد تومان در سامانه کارا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ مرتضی سلطان محمدی ساعاتی پیش در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و شورای بانک‌های شهرستان قرچک که به ریاست مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: موضع اشتغال و یکی از دغدغه‌های دولت و بخصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به دستور مقام معظم رهبری در این خصوص است و تلاش می‌کنیم به مهم همیشه محقق شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی تأکید کرد: همه اعضای کارگروه باهمت و تلاش جهادی به میدان بیایند و کمک کنند زمینه لازم برای ایجاد اشتغال جوانان در جامعه فراهم شود.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قرچک در پایان به ارائه گزارش از ثبت‌نام ۱۸ طرح با اشتغال‌زایی ۹۰۰ نفر بااعتباری بالغ‌بر ۲۶ میلیارد تومان در سامانه کارا و ثبت‌نام ۳۷۰ طرح مشاغل خانگی با میانگین اشتغال یک نفر و بااعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان در سامانه رصد این شهرستان پرداخت.

,

گفتنی است جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و شورای بانک‌های شهرستان قرچک، به ریاست مسعود مرسلپور فرماندار و با حضور مصطفی زینت‌بخش معاون برنامه‌ریزی اداری مالی فرمانداری و مرتضی سلطان محمدی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای بانک‌های عامل و سایر اعضاء در محل فرمانداری تشکیل شد.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه