اخبار داغ

احیاء و نوسازی بافت های فرسوده روستاهای بخش کهریزک

احیاء و نوسازی بافت های فرسوده روستاهای بخش کهریزک
یکی از خطرات مهم در حوزه بافت های فرسوده، عدم استحکام بنا در مواقع زلزله است که متاسفانه خسارت جانی و مالی را وارد خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهرنیوز؛ صبح امروز جلسه احیاء و نوسازی بافت های فرسوده روستاهای بخش کهریزک، با حضور حسین توکلی کِجانی، بخشدار کهریزک، نخعی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ری، روسای شوراهای اسلامی بخش و روستا و دهیاران در سالن جلسات بخشداری کهریزک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز,

در این جلسه بخشدار کهریزک ضمن تبریک عید سعید فطر و فرارسیدن ماه شوال، نوسازی بافت های فرسوده را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: یکی از خطرات مهم در حوزه بافت های فرسوده، عدم استحکام بنا در مواقع زلزله است که متاسفانه خسارت جانی و مالی را وارد خواهد کرد.

,

بخشدار کهریزک اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده توسط دولت تدبیر و امید و اعطای تسهیلات در حوزه احیاء و نوسازی بافت های فرسوده روستایی و  تاکیدات استاندار تهران و همچنین معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بایستی مدیران و مسئولین به کمک مالکان بافت های فرسوده بیایند و با همکاری مردم و مسئولین شاهد نوسازی بافت های فرسوده و همچنین استحکام ساختمان های روستایی در بخش کهریزک باشیم تا خسارات ناشی از بلایای طبیعی همچون زلزله به حداقل برسد.

,

در ادامه جلسه حاضرین در خصوص نوسازی بافت های فرسوده بحث و تبادل نظر نمودند و طی آن در زمینه اطلاع رسانی اعطای تسهیلات نوسازی و در نظر گرفتن امتیازات نوسازی برای ساکنین روستایی در بخش کهریزک تصمیماتی اتخاذ گردید.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه