اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

با لایحه fatf کاملا مخالف هستم/ فشارهای مالی به ایران راهکار کشورهای غربی برای پیوستن به لوایح چهارگانه

با لایحه fatf کاملا مخالف هستم/ فشارهای مالی به ایران راهکار کشورهای غربی برای پیوستن به لوایح چهارگانه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به سابقه بدعهدی های مکرر آمریکا گفت: در رابطه با طرح پذیرفتن مفاد fatf بنده با این لایحه کاملا مخالف هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، پس از خروج امریکا از برجام این روزها عده‌ای از این می‌گویند که تجربه‌ای شد و گذشت؛ اما اصل آن است که تجربه‌ای شد که پیش‌تر بارها تجربه شده بود و ما ماجراها با عهدشکنی‌ها و شرارت‌ها و کارشکنی‌های دولت امریکا در قبال ایران داشتیم که علی رغم همه آنها ایران همیشه با سربلندی و سرافرازی از این مشکلات عبور کرد.
در عبور از این مشکلات اما نباید از یاد برد این جمله امام راحل را که «آمریکاهیچ غلطی نمی تواندبکند.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,


بدعهدی آمریکا در برجام فرصتی بود برای نشان دادن چهره غیر قابل اعتماد شیطان بزرگ به مردم و به ویژه نسل جوان کشور و هزینه های این بدعهدی تنها با یک صدا شدن و وحدت کلمه قابل رفع شدن است چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران تبلوری از وحدت و وفاق ملی است، مقوله‌ای که دشمنان بارها بدان اذعان و اعتراف کرده‌اند.  
 
با پذیرفتن مفاد fatf کاملا مخالف هستم

,
,
,
, با پذیرفتن مفاد fatf کاملا مخالف هستم,


در همین راستا علی کرد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به سابقه بدعهدی های مکرر آمریکا در موارد مختلف از جمله برجام، اظهار کرد: در رابطه با طرح پذیرفتن مفاد fatf بنده با این لایحه کاملا مخالف هستم و ما به لایحه ای در مجلس رای می دهیم که به منافع ملی کشور آسیب نزند تاهمانند برجام ، سوژه ای دیگربرای دشمنان فراهم نکنیم .

,
,


وی با بیان این مطلب که جزئیات این لایحه جهت بررسی به کمسیون های مجلس فرستاده شده تا بررسی های کارشناسه بر این موضوع انجام شود، افزود: این لایحه پس از بررسی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد و دوباره زوایای دیگر لایحه fatfبه بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد .

,
,


علی کرد با اشاره به این موضوع که کشورهای غربی با وارد کردن فشارهای مالی به ایران به دنبال تحمیل کردن مفاد پروتکل های fatf هستند، خاطر نشان کرد: کشورهای غربی که از آمریکا تبعیت می کنند درباره تعریف تروریسم هیچ استقلالی ندارند و از آنجایی که طبق تعاریف ساختگی آمریکا محور مقاومت را جزو گروه های تروریستی اعلام کرده اند و از طرف دیگر اگر کشور ما همه لوایح قوانین fatf را قبول کند هر نوع کمک به مردم مظلوم فلسطین نقض قوانین محسوب می شود، آمریکایی ها با این توطئه به دنبال عملی کردن نقشه های شوم خودشان علیه ملت ایران و مردم آزادی خواه فلسطین و محورمقاومت هستند .

,
,


وی با بیان این مطلب که برای مقابله با توطئه های آمریکا راهکارهایی در مجلس در حال بررسی است، تصریح کرد: ما در قوه مقننه باید هوشیار باشیم و به لوایحی رای خواهیم داد که با تمامیت ارضی و هویت ملی و مصلحت کشور مطابقت دارد و خدشه ای به منافع ملی کشور وارد نمی کند چرا که رای به لوایحی همچون لوایح چهارگانه FATF خیانت به خون شهدا و آرمان های حضرت امام خمینی(ره) است.

 
انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه