اخبار داغ

در پی اقدام عجیب شهرداری؛

تخلیه زباله های تولیدی زابل در شهرستان نیمروز/سرپرست فرمانداری: محیط زیست و بهداشت به طور جد با این معضل برخورد کنند

تخلیه زباله های تولیدی زابل در شهرستان نیمروز/سرپرست فرمانداری: محیط زیست و بهداشت به طور جد با این معضل برخورد کنند
در حالی دپو کردن زباله های تولید شده شهرستان زابل در حوزه نیمروز صدای اعتراض مردم و مسئولان را در آورده که این اقدام شهرداری باعث هجوم سگ های ولگرد و حشرات موذی در منطقه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، مردم ساکن در حوزه شهرستان نیمروز از دپوی زباله ها در این منطقه و آلودگی ها، بیماری ها و حضور سگ های ولگرد و حشرات موزی که به این واسطه در منطقه به میزان قابل توجه افزایش پیدا کرده است، گلایه مند بوده و خواستار رفع این معضل اجتماعی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
مردم این شهرستان تازه تاسیس، با توجه به نزدیکی به مرز به طور همیشگی از مشکلات در بخش های مختلف به خصوص زیست محیطی رنج می برند.
,

در بخش زیست محیطی می توان به حضور سگهای ولگرد، آلودگی های محیطی، افزایش بیماریها، افزایش حشرات و حیوانات مختلف، بوی نامطبوع و غیره اشاره کرد.

شهرداری زابل بدون مجوز اقدام به دپوی زباله در حاشیه نیمروز می کند
,
,
,
, شهرداری زابل بدون مجوز اقدام به دپوی زباله در حاشیه نیمروز می کند,

سرپرست فرمانداری نیمروز به خبرنگار ما گفت: متاسفانه شهرداری زابل بدون مجوز و رعایت ضوابط بهداشتی و زیست محیطی زباله های شهری زابل را در شهرستان دیگری و در بخش صابری در محدوده روستاهای شهرستان نیمروز تخلیه و دپو می‌کند که این موضوع محل انباشت میکروبها و بوی متعفن و رشد انواع بیماریها از جمله تجمع سگ های ولگرد و باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم روستاهای منطقه شده و با وزش طوفانها در سطح روستاها و محور زابل به نهبندان به حرکت در می‌آید.
,
,

محمد حاجی حسینی ادامه داد: درخواست و اعتراض مردم به من رسیده و در بازدید از آن مکان و از نزدیک با مشکلات مردم بررسی شد و قطعا از تمامی ظرفیتها برای جلوگیری از ورود زباله ها به ان منطقه استفاده خواهد شد.
,
,

وی تصریح کرد: شهرداری به عنوان نهادی که باید مظهر رعایت حقوق شهروندی باشد حداقل های این حقوق مردم را رعایت نکرده بنابراین انتظار این‌ است که تشکل های زیست محیطی و مجموعه های متولی که در این بخش نقش دارند ورود کنند.
,
,

حاجی حسینی اظهار کرد: اداره محیط زیست و بهداشت و به طور جد با این معضلات اجتماعی برخورد کنند که تاکنون فقط در حد مکاتبه بوده است البته این موضوع در جلسه شورای تامین شهرستان به عنوان یک معضل و همچنین شورای بهداشت مورد بررسی قرارگرفته و به زودی اقدام لازم انجام خواهد شد و همه مجموعه ها باید نسبت به رعایت حقوق اولیه مردم موظف باشند.

انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه