اخبار داغ

بهترین جانشین برای چشمی

بهترین جانشین برای چشمی
پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به سبک بازی اسپانیا و داشتن مهاجمان سرعتی، مجید حسینی می تواند جانشین خوبی برای چشمی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب اصغرخانی در خصوص دیدار ایران برابر اسپانیا گفت: با بازی خوبی که تیم ملی کشورمان مقابل مراکش انجام داد و توانست به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند و کارشناسان هم همگی بازی ایران را تحسین کردند، امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب به تساوی مقابل اسپانیا دست پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایوب اصغرخانی, ایران , اسپانیا ,

وی تاکید کرد: باید بپذیریم کار سختی برابر اسپانیا داریم و این تیم از بازیکنان بزرگ سود می برد. آنها با توجه به مساوی که برابر پرتغال داشتند به تنها چیزی که فکر می کنند، پیروزی برابر ایران است و این موضوع می تواند کار ما را بسیار سخت کند، ولی بازیکنان ایران تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند شگفتی دیگری خلق کنند.

,

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که با توجه به مصدومیت روزبه چشمی، چه کسی می تواند جانشین او شود، گفت: هم منتظری و هم حسینی دو گزینه خوب برای جانشینی چشمی هستند اما با توجه به جوانی حسینی و سرعت مهاجمان اسپانیا فکر می کنم این مدافع جوان عملکرد خوبی هم در لیگ داشته و می تواند جانشین خوبی برای چشمی باشد.

,

وی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن ایران برابر مراکش چه کسی بود، گفت: اعتقاد دارم امید ابراهیمی عملکرد قابل قبولی داشت و توانست در تمامی درگیری ها حضور داشته و مزاحم هافبک های مراکش شود.

,

اصغرخانی در پاسخ به این سوال که آیا می توانیم مقابل اسپانیا نتیجه قابل قبولی کسب کنیم، گفت: باید آرامش خود را حفظ کرده و با اعتماد به نفس بالا به میدان برویم. از حریف نترسیده و با ارائه یک بازی منطقی و به دور از استرس به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم. البته مطمئنم کی‌روش هم آنالیز خوبی از اسپانیا داشته و اگر بازیکنان نکات فنی او را در زمین پیاده کنند، مطمئنا حتی اگر نتیجه را واگذار کنیم، همچنان سربلند خواهیم بود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی نتیجه بازی سخت خواهد بود، البته دوست دارم یک امتیاز را کسب کنیم، ولی فکر می کنم با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کنیم.

,
منبع: مهر
, منبع: مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه