اخبار داغ

زمان آغاز اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی

زمان آغاز اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی
قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، از اعزام ۸۵ هزار زائر به سرزمین وحی خبرداد و گفت: نخستن کاروان از حجاج ۲۸ تیر به سرزمین وحی اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، حسین اسفندیاری در همایش فرودگاه‌های اعزام کننده حجاج که با حضور مدیران ۱۹ فرودگاه‎ فعال در عملیات اعزام حجاج به سرزمین وحی برگزار شد، گفت: امسال ۸۵ هزار ایرانی به خانه خدا مشرف خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه به طور معمول و طبق سال‎های گذشته بیشترین اعزام حجاج در سه فرودگاه امام خمینی (ره)، مشهد و اصفهان انجام خواهد شد، گفت: اولین اعزام کاروان زائران خانه خدا از ۲۸ تیر آغاز خواهد شد و تا ۲۴ مرداد ادامه خواهد داشت و پروازهای بازگشت آنها از ۳ تا ۲۴ شهریور انجام خواهد شد. به این ترتیب، عملیات اعزام در طول ۲۵ روز و عملیات بازگشت در طول ۲۲ روز انجام خواهد شد.

,

اسفندیاری با اشاره به اینکه در عملیات حج حساسیت خاصی در فرودگاه‎ها وجود دارد، گفت: تمامی اعزام حجاج ۸۵ هزار نفر است که نسبت به کل اعزام و پذیرش مسافران در سال گذشته که بیش از ۶۰ میلیون نفر بود، رقم بسیار کمی است اما موضوع این است که این سفر شرایط خاصی دارد و برای بسیاری از افراد تنها یک بار در عمرشان رخ می دهد. بنابراین انتظار مردم از این سفر و امکانات فراهم شده برای آن به ویژه در فرودگاه‎ها تفاوت دارد و آنها را مقایسه می‎کنند.

,

قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها با اشاره به اینکه برای قضاوت درباره روند خدمت رسانی فرودگاههای در عملیات اعزام و پذیرش حجاج و انتخاب بهترین های آنها نیاز به تدوین شاخص ها و گردآوری داده براساس آنها است، گفت: اگر بخواهم درباره عملیات حج سال گذشته اظهار نظر کنم، می‎گویم که با وجود شرایط خاص در روابط ایران و عربستان و تعطیلی یکساله این پروازها در سال ۹۵ و مبهم بودن وضعیت، فرودگاهها در کل خوب عمل کردند.

,

وی ادامه داد: برخی نواقص موجود در فرودگاه‎ها توسط دفتر کیفیت خدمات فرودگاهی و برخی دیگر نیز توسط ناظران گزارش شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه