اخبار داغ

در نشست امروز بخشداری کهریزک مطرح شد

نوسازی بافت‌های فرسوده روستاهای بخش کهریزک

نوسازی بافت‌های فرسوده روستاهای بخش کهریزک
جلسه احیاء و نوسازی بافت های فرسوده روستاهای بخش کهریزک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری آفتاب ری ؛ جلسه احیاء و نوسازی بافت های فرسوده روستاهای بخش کهریزک بعدازظهر امروز با حضور حسین توکلی بخشدار کهریزک، نخعی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ری، روءسای شوراهای اسلامی بخش و روستا و دهیاران در سالن جلسات بخشداری کهریزک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری, آفتاب ری,

در این جلسه بخشدار کهریزک نوسازی بافت های فرسوده را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: یکی از خطرا مهم در حوزه بافت های فرسوده عدم استحکام بنا در مواقع زلزله است که متاسفانه خسارت جانی و مالی را در بر دارد.

,

بخشدار کهریزک اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده توسط دولت و اعطای تسهیلات در حوزه احیاء و نوسازی بافت های فرسوده روستایی و تاکید استاندار تهران و معاون ایشان و فرماندار شهرستان ری، می بایست مدیران و مسئولین به کمک مالکان بافت های فرسوده بیایند و با همکاری مردم شاهد نوسازی بافت های فرسوده و همچنین استحکام ساختمان های روستایی در بخش کهریزک باشیم تا خسارات ناشی از بلایای طبیعی همچون زلزله به حداقل برسد. در ادامه جلسه حاضرین پیرامون این موضوع بحث و تبادل نظر نمودند و طی آن در زمینه اطلاع رسانی، اعطای تسهیلات نوسازی و در نظر گرفتن امتیازات نوسازی برای ساکنین روستایی در بخش کهریزک تصمیماتی اتخاذ گردید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه