اخبار داغ

مدیرعامل باشگاه سپاهان عالیشهر:

جام جهانی این دوره متفاوت تر از بقیه جام هاست

جام جهانی این دوره متفاوت تر از بقیه جام هاست
عامل باشگاه سپاهان عالیشهر گفت: جام جهانی امسال متفاوت تر از بقیه جام هاست، تیم هایی مثل آلمان، برزیل، پرتغال، اسپانیا و آرژانتین در دور اول نتایج خوبی نگرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شجاعیان مدیرعامل باشگاه سپاهان عالیشهر با اشاره به جام جهانی روسیه در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: جام جهانی امسال متفاوت تر از بقیه جام هاست، تیم هایی مثل آلمان، برزیل، پرتغال، اسپانیا و آرژانتین در دور اول نتایج خوبی نگرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: نتایج نگرفتن این تیم ها نزدیک بهم بازی می کنند و همانطوری که می دانید تیم ها انالیز خوبی از تیم های جام 21 بخوبی صورت گرفته است.

,

مدیر عامل باشگاه سپاهان ادامه داد: در این بازی ها هیچ چیز روی کاغذ رقم نمی خورد بلکه در مستطیل سبز می شود شناخت.

,

وی اظهار داشت: امسال تیم ها واقعا روی بدنسازی تیمی خوب کار کرده اند و تا دقیقه 90 دوندگی می کنند و با بدنسازی خوبی که قبل مسابقات انجام داده اند و خوب به نتیجه دلخواه رسیده اند.

,

شجاعیان تصریح کرد: در مرحله اول بعضی از تیم ها و گروه ها بوضوح نشان داده اند، تیم ملی ایران در بازی برابر مراکش خیلی دوندگی کردند تلاش کردند، دفاع خوب و متطقی کردند و از جان مایه گذاشتند و مثل صربستان، سوئد، انگلیس و بلژیک مکزیک دوندگی کردند و تیم ها تا دقایق اخر دوندگی می کنند.

,

مدیر عامل باشگاه سپاهان عالیشهر خاطر نشان کرد: چندین گل در دقایق اخر گل زده شده این بدلیل نیست، فشار بی امان خطوط میانه به تیم ها ارسال وینگرهای تیم ها از کنارها و اشتباه زیاد دروازه بانان داشتن پلی میکر خوب در میانه میدان و همچنین گل نزدن مهاجمین هست که کمترین گل در طول این چند بازی گذشته بیشتر از خطوط میانی تاثیر گذار بوده است.

,

وی گفت: در سال های گذشته کمتر تیم ها از هم شناخت کافی فوتبالی از هم داشتند و در صورتیکه در چندین و خصوصا از چهار سال گذشته بعد از جام جهانی گذشته 2014 خیلی بازیکنان را به کشورهای اروپایی و آسیایی و با مربیان اروپایی رفتند و همچنین داشتن مدارس فوتبال پایه در تمامی کشورهای جهان و حضور بازیکنان جوان و حتی حضور مربیان جوان در تیم ها نشان دهنده اینکه روح فوتبال است که در تمامی کشورهای جهان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه