اخبار داغ

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان:

هیچ یک از خدمات بیمه سلامت حذف نخواهد شد

هیچ یک از خدمات بیمه سلامت حذف نخواهد شد
مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: اینکه خدمتی از مجموعه خدمات بیمه سلامت حذف شود به هیچ عنوان مدنظر مدیران این سازمان قرار ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا ممتحن مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با رد برخی اخبار مبنی بر احتمال کاهش خدمات این بیمه اظهار کرد: به هیچ عنوان خدمات بیمه سلامت کاهش نخواهد یافت و موضوع کاهش هزینه‌های این سازمان صرفا با مدیریت هزینه‌های زائد دنبال خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان افزود: اینکه خدمتی از مجموعه خدمات بیمه سلامت حذف شود به هیچ عنوان مدنظر مدیران این سازمان قرار ندارد چراکه معتقدیم این کار هنر مدیریت منابع مالی نیست و باید راه‌های دیگری را اتخاذ کرد.

,

ممتحن با بیان اینکه دولت خدمات بسیار مطلوبی را در طرح تحول سلامت ارائه کرده است گفت: هزینه‌های اجرای این طرح بر عهده صندوق‌های بیمه‌ای است و تاکنون نیز شاهد مشارکت بسیار خوب بیمه‌ها در اجرای طرح تحول سلامت بوده‌ایم.

,

وی با تاکید بر اینکه موضوع حذف هزینه‌های زائد در این سازمان ارتباطی با خدمات بیمه سلامت ندارد تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت موضوع مدیریت هزینه‌های زائد را در سطح کارشناسی و نه دستوری دنبال خواهد کرد که این موضوع را با همکاری بخش‌های مختلف بیمارستانی و درمانی پیگیری می‌کنیم.

,

مدیرکل بیمه سلامت استان در خصوص نحوه بهره‌مندی مردم از خدمات این بیمه نیز گفت: صندوق بیمه ایرانیان افرادی را که فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ پایه‌ای هستند و تبعیت ایرانی نیز دارند را تحت پوشش خدمات خود قرار می‌دهد.

,

ممتحن ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی به گروه‌های هدف این بیمه مذاکرات متعددی با انجمن‌ حمایت از بیماران خاص، انجمن کودکان سرطانی و نیز ائمه جمعه و جماعات استان انجام شده است تا شهروندانی که فاقد پوشش بیمه‌ای پایه هستند بتوانند از خدمات بیمه سلامت استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه