اخبار داغ

چهار تروریست در پاکستان به هلاکت رسیدند

چهار تروریست در پاکستان به هلاکت رسیدند
در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان و حمله آنان به مخفیگاه تروریست ها در حوالی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان، چهار تروریست که در میان آنان یک زن نیز دیده می شود، به هلاکت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیروهای دایره مبارزه با تروریسم این کشور(CTD) صبح امروز چهارشنبه با شناسایی مخفیگاه عناصر تروریستی در حوالی 'تیرامیل' واقع در منطقه 'دشت' از توابع شهر کویته، عملیات ضربتی علیه این عناصر را آغاز کردند.
رسانه های پاکستان به نقل از سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم از کویته گزارش دادند که در درگیری نیروهای امنیتی با تروریست ها، شش نیروی دایره مبارزه با تروریسم در این عملیات زخمی شدند و یک کودک پنج ساله نیز کشته شده است.
این دختر بچه در پی اصابت گلوله عناصر تروریستی جان خود را از دست داده است.
بر اساس این خبر، تروریست ها در این عملیات، علیه نیروهای امنیتی از نارنجک های دستی و دیگر تجهیزات نظامی استفاده کردند، ولی اقدام به موقع نیروهای امنیتی پاکستان به هلاکت تروریست ها شد.
گفته می شود این تروریست ها از اعضای تحریک طالبان پاکستان (TTP) هستند.
بر اساس این اخبار، یکی از تروریست ها در این عملیات، خود را در برابر حمله پلیس منفجر کرد که در این اقدام، آسیبی به کسی وارد نشد.
مقادیر قابل توجهی سلاح و تجهیزات انتحاری در این عملیات از تروریست ها کشف شده و نیروهای امنیتی تحقیقات بیشتر در خصوص این حادثه را آغاز کرده اند.
به گزارش ایرنا وضع امنیتی پاکستان طی سال های اخیر با اقدام قاطع ارتش و دیگر نیروهای دست اندکار تامین امنیت این کشور، بیش از پیش بهبود یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,

منبع: ایرنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه