اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

اجرای قرارداد FATF یعنی قبول کردن خواسته‌های آمریکا

اجرای قرارداد FATF یعنی قبول کردن خواسته‌های آمریکا
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اجرای قرارداد FATF هیچ منفعتی برای ایران نداردو پذیرش مفاد این قرارداد یعنی هر آنچه که آمریکا به عنوان خط قرمز مطرح کرده است را قبول کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خداداد خدادادی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این‌که قرارداد FATF هم‌اکنون بازار داغی در مجلس و محافل سیاسی و عمومی دارد، گفت: قرارداد FATF برای کشور بسیار خطرساز است و همه مردم باید در این‌باره مطالبه داشته باشند.

خدادادی اضافه کرد: اجرای قرارداد FATF هیچ منفعتی برای ایران ندارد و پذیرش مفاد این قرارداد یعنی هر آنچه که آمریکا به عنوان خط قرمز مطرح کرده است را قبول کنیم افزود: با اجرای دستورات FATF به‌وسیله خودتحریمی و تحریم گروه‌های مقاومت، حتی بدون اینکه مذاکره‌ای انجام دهیم، هم سپاه و صنعت موشکی خود را ضعیف می‌کنیم و هم از حمایت گروه‌های مقاومت دست برمی‌داریم.

وی با یادآوری اینکه این لایحه یک لایحه استعماری است که آینده در تاریخ مطمئناً لکه سیاه و ننگینی برای صاحبان آن خواهد بود و برای رأی‌دهندگان نیز موجب ذلت و روسیاهی خواهد بود، خاطرنشان کرد: با اجرای این دستورات، اطلاعات اقتصادی کشور لو می‌رود، به‌خصوص اینکه در شرایط جنگ اقتصادی خطرات امنیتی برای کشور خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه