اخبار داغ

یک ماه از وعده شهردار تبریز می‌گذرد؛

نهضتِ چاله به چاله در برخی مناطق شهر/ آسفالت چه زمانی به ملازینال و آبادی‌های تبریز می‌رسد؟!

نهضتِ چاله به چاله در برخی مناطق شهر/ آسفالت چه زمانی به ملازینال و آبادی‌های تبریز می‌رسد؟!
مردم همچنان منتظرند تا وقتی در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر تردد می‌کنند با چاله و دست‌انداز مواجه نشوند تا یک جمله‌ای هم نثار مسئولان کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، کمتر کسی را می‌یابید که گذرش به محلاتِ مستضعف‌نشین شهر نخورده باشد، از بافت فرسوده و کاشانه‌های بر روی ارتفاع‌شان که چشم‌پوشی کنید، به زیر پایتان بر می‌خورید که سال‌هاست رنگ آسفالت به خود ندیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

همین یک مورد را در کنار برخی مسیرها که چند ماه یک‌بار سنگ‌فرششان تعویض می‌شود قرار دهید، با دو تکه از یک پازل مواجه می‌شوید که جمع‌شان در تساوی عدالت قرار نمی‌گیرد. این معضل سال‌هاست گریبانگیر تبریز است و این روزها وضعیت معابر اقصی‌نقاط شهر حکایت از آن دارد که دامنه‌ی معضلات افزون‌تر هم شده است.

,

بیست و ششم اردیبهشت ماه شهردار تبریز در جمع خبرنگاران از آسفالت‌ریزی گسترده در خیابان‌های اصلی و فرعی سطح شهر خبر داد و در ادامه نیز مدعی شد بعد از اتمام عملیات آسفالت‌ریزی، معاون خدمات شهرداری مناطق به افرادی که در شهر چاله‌ای پیدا کنند جایزه خواهد داد!

,

حال یک ماه از این وعده می‌گذرد و آنچه از ظاهر امر پیداست، نشان می‌دهد با ادامه روند موجود و آسفالت‌ریزی گاه و بی‌گاه در برخی نقاط در طول هفته، سخنِ ایرج شهین‌باهر رنگِ تحقق به‌خود نخواهد دید!

,

از این وعده که بگذریم، تازه به اظهار نظر یکی از اعضاء شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با آناج می‌رسیم که در مواجهه با انتقادات خبرنگار، از آغاز آسفالت‌ریزی گسترده در سطح شهر خبر داده بود و حال آسفالت است اما نمی‌توان پسوند گسترده را در کنار آن قرار داد.

,

امید است متولیان مدیریت شهری برای یک‌بار هم که شده نهضت آسفالت‌ریزی را در عمل انجام دهند و ضمن پایان دادن به نارضایتی شهروندان، چاله‌های مناطق کم‌برخوردار تبریز را هم پر کنند تا هم وعده‌ای که داده‌اند محقق شود و هم حاشیه‌نشینان در محلات و خیابان‌هایشان رنگِ آسفالت ببینند!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه