اخبار داغ

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان:

نفوذ فرهنگی از حربه‌های دشمن برای ضربه به نظام است

نفوذ فرهنگی از حربه‌های دشمن برای ضربه به نظام است
یکی از مسائلی که همواره دشمن به وسیله آن به‌دنبال ضربه زدن به‌ نظام است، نفوذ فرهنگی است و مسئولان هیئت‌ها باید بسیار مراقب حرکت‌های مذبوحانه دشمن و رخنه در مسائل مذهبی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ احمدرضا خدری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان در برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع آسیب‌ها و تهدیدهای هیئت‌های مذهبی با شورای هیئت‌های مذهبی این شهرستان گفت: یکی از مسائلی که همواره دشمن به‌دنبال ضربه زدن به‌ نظام است، نفوذ فرهنگی است و مسئولان هیئت‌ها باید بسیار مراقب حرکت‌های مذبوحانه دشمن و رخنه در مسائل مذهبی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


وی افزود: مسئولان هیئت‌ها باید با مسائلی همچون پاسخ‌گویی به شبهات، فرقه‌ها و نحله‌های نوظهور، نقش فرهنگ در مقابله با جنگ نرم، آسیب‌شناسی هیئت‌های مذهبی، سواد و مدیریت رسانه، سبک زندگی اسلامی، مدیریت هیئت‌های مذهبی و رصد نیازهای مخاطب آشنا شوند.

خدری ادامه داد: هیئت‌های مذهبی در هدایت صحیح فرهنگ جامعه و پیشگیری از آسیب‌ها و چالش‌های فرهنگی جامعه نقش به‌سزایی دارند و در این راستا مسئولان هیئت‌ها با به‌روز کردن اطلاعات خود می‌توانند این نقش را به‌خوبی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: مسائل مالی و شرایط اقتصادی نباید مانع بزرگی برای انجام کارهای مذهبی باشند و یکی از مسائلی که مسئولان هیئت‌ها باید به آن توجه لازم را داشته باشند، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در مساجد و مکان‌های فرهنگی است که این حرکت می‌تواند نقش خطیری در مسیر گرایش جوانان و نوجوانان به برنامه‌های فرهنگی ایجاد کند.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه