اخبار داغ

«ایران- اسپانیا» دو نامی که برای اولین بار در کنار یگ دیگر قرار می‌گیرند

«ایران- اسپانیا» دو نامی که برای اولین بار در کنار یگ دیگر قرار می‌گیرند
دیدار ها در مسابقات جام جهانی2018 از شب گذشته به بازی دوم تیم‌ها رسیده است و امروز نیز تیم ملی ایران در دومین بازی خود به مصاف اسپانیا می رود، این اولین دیدار ایران با اسپانیا در تاریخ فوتبال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، در ادامه مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 امشب ایران و اسپانیا به مصاف یکدگیر می‌روند، مربی اسپانیا این بازی را برای تیمش یک فینال زود هنگام می‌داند و مربی ایران نیز همانطور که همیشه گفته است ایران بدنبال این است که پیراهن تیم ملی ایران در بهترین جایگاه قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,


حال باید دید ساعت00:20 دقیقه بامداد امشب مردم ایران و اسپانیا چه حس حالی دارند و نتیجه این فینال زود هنگام برای ماتادور ها چگونه رقم خواهد خورد سوت این بازی در ساعت22:30 دقیقه به صدا در خواهد آمد .

,
,


تیم ملی ایران که با روحیه بالا به دلیل برد در بازی اول و البته یک مصدوم به مصاف اسپانیایی‌ها می‌رود، بدنبال کسب بهترین نتیجه است، و کیروش نیز گفته سبک بازی ایران در این بازی کاملا متفاوت خواهد بود و مانند بازی با مراکش بازی نمی‌کنیم و تیم فقط به فکر حمله است، فقط حمله! و به خوبی نیز از دروازه خود دفاع خواهیم کرد.

,
,


این بازی که برای ایران بسیار حیاتی است مورد تحلیل‌های مختلفی قرار گرفته و همه علاقه مند برد ایران در این بازی هستند اما برخی نیز می‌گویند در صورت کسب تساوی در مصاف با اسپانیا و پرتغال نیز می توان امید صعود به مرحله بعدی را داشت.

,
,


البته باید گفت قبل از بازی ایران با اسپانیا ، تیم ملی مراکش به مصاف تیم ملی پرتغال می‌رود که باتوجه به نتیجه این بازی می توان در رابطه تساوی با با اسپانیا یا هر نتیجه دیگری برای صعود به مرحله بعدی بهتر صحبت و پیش بینی کرد.

,
,


مراکش نیز که با گل به‌خودی که در بازی اول نتیجه را به ایران واگذار کرد بی شک بدنبال جبران مافات در مقابل پرتغال است و همانگونه که کار را برای ایران سخت کرده بود بی شک دیدار سختی را برای پرتغال رقم خواهد زد.
گفتی است بازی پرتغال با مراکش ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه