اخبار داغ

نماینده سابق شرق گلستان:

ایران زیر بار خود تحریمی و تعهدات FATF نمی رود

ایران زیر بار خود تحریمی و تعهدات FATF نمی رود
نماینده شرق گلستان در مجلس نهم گفت: کمک به ستم دیدگان یکی از آرمان های این نظام است و ایران به هیچ عنوان زیر بار تعهدات FATF و خود تحریمی نمی‌رود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، عبدالکریم رجبی در گفتگویی اظهار داشت: این کارگروه(FATF) ایران را از لیست دارای ریسک مالی پرخطر تعلیق کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله, خبر,

وی افزود: قرار گرفتن ایران در لیست این کارگروه باعث بهبود روابط بانکهای ایران با بانکها و بنگاههای مالی جهان و درنتیجه باعث رشد شاخص های اقتصادی و تسهیل روابط بین بانکی بین المللی می شود.

,

رجبی تاکید کرد: اما این اقدام مستلزم تعهداتی است که از سوی ایران باید داده شود که بیشتر تعهد سیاسی است تا فنی و از نظر ایران بعضی از این تعهدات خط قرمز نظام و رهبری و خود تحریمی محسوب می شود.

,

نماینده شرق گلستان در مجلس نهم اشاره ای به مهمترین تعهداتی که از  ایران گرفته می شود، داشت و تصریح کرد: عدم کمک مالی به رزمندگان فلسطین، حزب الله، سپاه قدس و رزمندگان سوریه که از نظر طرف مقابل در لیست گروههای تروریستی قرار گرفته اند، از جمله مهمترین خواسته های این کارگروه است و ایران به هیچ عنوان زیر بار این تعهد نخواهد رفت چون دولت و مردم ایران کمک به ستم دیدگان و گروههای مقاومت را آرمان خود می داند.
نماینده شرق گلستان در مجلس نهم تاکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس و مسئولین کشور باید هوشیار  باشند تا آسیبی به آرمان ملت و رسالت نظام و رهبری نرسد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه