اخبار داغ

استاندار مرکزی خبر داد؛

پرداخت حقوق کارگران هپکو تا هفته آینده/تولید شرکت طی ماه‌های آینده رونق می‌گیرد

پرداخت حقوق کارگران هپکو تا هفته آینده/تولید شرکت طی ماه‌های آینده رونق می‌گیرد
استاندار مرکزی از پرداخت حقوق خرداد ماه کارگران شرکت هپکو اراک طی هفته آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده، استاندار مرکزی صبح امروز در جلسه معرفی اعضای هیات مدیره شرکت هپکو که با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد، با اشاره به واگذاری مدیریت شرکت هپکو به سازمان‌خصوصی گفت: در جلسه کارگروه ملی رفع موانع تولید در 30 اردیبهشت ماه با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد تا زمان به تولید نشستن هپکو و واگذاری به متقاضیانف مدیریت این شرکت به سازمان خصوصی سازی واگذار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در طول یک ماه گذشته با تلاش سازمان خصوصی سازی و استانداری مرکزی سه ماه حقوق معوقه کارگران هپکو اراک پرداخت شد و امید است تا هفته آینده حقوق خرداد ماه نیز پرداخت شود. 

,

استاندار مرکزی با اشاره به توانمند بودن اعضای هئیت مدیره جدید هپکو گفت: تیم مدیریتی انتخاب شده برای هپکو از بهترین افراد حاضر بخش خصوصی با تجربه کاری موفق و بالا در زمینه تولیدات صنعتی هستند و همه استان مرکزی و استانداری نیز از این تیم حمایت قاطع خواهد کرد.

,

آقازاده با ابراز امیدواری از اینکه با حمایت دلسوزانه کارکنان شرکت از این تیم، این واحد صنعتی به جایگاه اصلی خود بازگردد، گفت: امید است از طرف کارکنان و کارگران هپکو نیز این حمایت صورت گیرد تا حس مسئولیت‌پذیری متقابل برای شرکت اعمال شود. 

,

وی افزود: خوشبختانه امروز شرایط و جو خوبی برای رفع مشکل سه ساله هپکو وجود دارد و با اتفاقات رخ داده طی ماه‌های آینده شاهد تولید خواهیم بود.

,

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: طی هفت تا هشت ماه گذشته همه مسئولان امر و مرتبط برای رفع مشکل هپکو تلاش کردند و این هم افزایی باعث شد که استارت رفع معضل ملی با اراده‌ای ملی زده شود و بعد از سال‌ها هپکو در سال 97 به تولید بنشیند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه