اخبار داغ

پایگاه خبری چرام گزارش می دهد:

آن چه در سفر مسئولان چرام به طسوج گذشت/چه اعتباراتی برای حل مشکلات منطقه تفریحی طسوج در نظر گرفته شد؟

آن چه در سفر مسئولان چرام به طسوج گذشت/چه اعتباراتی برای حل مشکلات منطقه تفریحی طسوج در نظر گرفته شد؟
فرماندار چرام: منطقه طسوج یکی از مناطق خیلی مهم و مورد تاکید بوده است و یکی از دلایل مهم این بازدید نزدیک بودن به زمان توزیع اعتبارات سال جاری است و در کمیته برنامه ریزی امسال، اعتبار ویژه ای به این منطقه اختصاص خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام،روز گذشته فرماندار چرام همراه با مسئولان اداری شهرستان به روستای طسوج رفتند که در ان جا به بیان مشکلات روستا پرداخته و از مسئولان خواسته شد تا با بررسی مشکلات آنان نسبت به رفع و حل آنها اقدام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

در ابتدا مهرعلی طالبی دهیار روستای طسوج به نمایندگی ازمردم روستای طسوج ضمن خیرمقدم به فرماندار واعضای شورای اداری شهرستان چرام بیان کرد: دولت تدبیر وامید خدمات زیادی را برای ابادانی این روستا انجام داده است.

,

 

,

وی افزود:سپس به ارایه مشکلات این روستا پرداختند و ابراز امیدواری کردند که به کمک دولتمردان پرتلاش دولت تدبیر وامید این مشکلات مرتفع شود.
 

,
,

سید الیاس افسردیر بخشدار مرکزی شهرستان چرام ضمن تشکر از اهالی روستای طسوج بیان کرد: مردم محرم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و مشکلات و محدودیت ها را می دانند. 

,

 

,

وی همچنین گفت: یکی از خواسته های مهم مردم بخش مرکزی جاده چاسخار است و انتظار می رود که مورد توجه ویژه قرار گیرد.

,

, ,

در ادامه برخی از مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان که برخی از مشکلات مردمی مربوط به آن اداره می شد در جایگاه پاسخگویی قرار گرفتند و پیرامون مسائل مطرح شده برای مردم توضیح دادند.
 

,
,

در پایان این جلسه نیز هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام در جمع مسئولان و مردم توصیه ها و دستورات لازم جهت پیگیری مسائل و مشکلات مردمی و رفع سریع آنها را به مسئولین ذیربط  صادر کرد.

,

, ,

وی گفت: منطقه طسوج یکی از مناطق خیلی مهم و مورد تاکید بوده است و یکی از دلایل مهم این بازدید نزدیک بودن به زمان توزیع اعتبارات سال جاری است و در کمیته برنامه ریزی امسال، اعتبار ویژه ای به این منطقه اختصاص خواهد یافت.
 

,
,

فرماندار چرام دغدغه اصلی منطقه طسوج را مسئله راه و آب دانست و بیان کرد: در مسئله آب، به ترتیب اولویت با آب شرب، آب دام و آب کشاورزی است و باید آب شرب از آب آشامیدنی جدا شود.

,

 

,

فتاحی اصل افزود: ایجاد مخزن آب برای روستای طسوج دربودجه امسال لحاظ می شود و اداره آب و فاضلاب روستایی نسبت به نصب کنتور برای آب شرب مردم این روستا اقدام کند.

,

 

,

, ,

وی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: در کمیته توزیع اعتبارات سال جاری، اعتبار ویژه ای برای منطقه طسوج  در حوزه های آب شرب، احداث کانال کشاورزی و آبیاری قطره ای، ترمیم ساختمان امامزاده گلبهار اختصاص خواهد یافت.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه