اخبار داغ

آغاز طرح «نشاط در روستا» در استان بوشهر

آغاز طرح «نشاط در روستا» در استان بوشهر
سازمان مردم‌نهاد نیمدری سبز طرح «نشاط در روستا» را با هدف توسعه نشاط اجتماعی و با اجرای نمایش‌های خیابانی در روستاها آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس؛ مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد نیمدری سبز اظهار داشت: با اجرای نمایش میدانی، عروسکی گلینا در روستای تل تل شهرستان گناوه طرح نشاط در روستا در شهرستان گناوه آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 محمد مظفری افزود: در این طرح نمایش‌هایی در فضای باز با موضوعات آیینی و مذهبی در روستاها در حضور خانواده‌ها اجرا خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه در بیشتر روستاها فضا و امکانات مناسب برای اجرای نمایش وجود ندارد و عملاً مردم روستاهای استان بوشهر از دیدن تئاتر محروم هستند، افزود: تلاش ما این است با تولید و اجرای نمایش‌های میدانی و فضای باز بتوانیم در کنار مردم روستاهای استان به توسعه نشاط در بین روستانشینان کمک کنیم.

,

این هنرمند خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری گروه تئاتر ایلیا و بیش از 20 نفر از هنرمندان شهر گناوه برگزار می‌شود.

,

مظفری با بیان اینکه در مرحله اول این طرح دو نمایش بیرونی در تعدادی از روستاها اجرا می‌شود، یادآور شد: این مجموعه پیش‌ازاین نیز در حوزه اجرای تئاتر در فضاهای روستایی تجربیات خوبی دارد و استقبال روستانشینان از اجرای نمایش باعث شده موسسه نیمدری سبز و گروه تئاتر ایلیا این تجربه موفق را تکرار کنند.

,

مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد نیمدری سبز تأکید کرد: همه دستگاه‌های مسئول و متولیان خدمات فرهنگی در روستاها باید برای توسعه فعالیت‌های هنری در روستاها کمک کنند و همکاری بخشداران و دهیاران در این طرح یک ضرورت است.

,

شایان ذکر است اولین روز اجرای این طرح در روستای تل تل شهرستان گناوه با استقبال خوب مردم روبرو شد.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه