اخبار داغ

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان خبر داد:

تشکیل62پرونده تخلف ماه رمضانی در سراوان/عدم درج قیمت و گرانفروشی عمده تخلفات انجام شده

تشکیل62پرونده تخلف ماه رمضانی در سراوان/عدم درج قیمت و گرانفروشی عمده تخلفات انجام شده
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان گفت: در طی بازرسی ها و کسب گزارشات مردمی، 62پرونده برای متخلفات صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهرداد طاهری در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: در طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان امسال، تعداد 483 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی این شهرستان انجام شده که منجر به تشکیل 62 پرونده تخلف به ارزش 28 میلیون و 534 هزار و300 ریال شده و برای رسیدگی و صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی ادامه داد: در طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان امسال نظارت و کنترل برواحدهای صنفی، میدان تره بار و نظارت روزانه برواحدهای عرضه کننده مرغ زنده طی چند شیفت کاری به جهت تنظیم بازار و کنترل شبکه توزیع کالاهای اساسی و برخورد با تخلفات صنفی ، صورت پذیرفته است.
طاهری در ادامه بیان کرد: عمده تخلفات صورت گرفته در این ایام مربوط به عدم ارائه فاکتور خرید، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی، گرانفروشی، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته و غیره بوده است.
وی تاکید کرد: شهروندان سراوان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می توانند مراتب را از روشهای تماس با سامانه تلفنی 124 ، کتبی و یا حضوری با اداره شهرستان در میان بگذارند تا در سریعترین زمان ممکن موضوعات و موارد در خواستی رسیدگی شود.

انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه