اخبار داغ

عضو شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید اصفهان خبر داد؛

عضویت بیش از 4 هزار استاد دانشگاه در سازمان بسیج اساتید استان اصفهان/ نگاه سیاسی و جناحی به اساتید نداریم

عضویت بیش از 4 هزار استاد دانشگاه در سازمان بسیج اساتید استان اصفهان/ نگاه سیاسی و جناحی به اساتید نداریم
عضو شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: درحال حاضر بیش از 40 درصد از اساتید دانشگاه های استان در سازمان بسیج اساتید عضو هستند که هیچ نگاه سیاسی به اساتید دانشگاهی و نگاه خط کشی شده وجود ندارد بلکه نگاه علمی به جذب اساتید مدنظر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بیژن شمس صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز بسیج اساتید اظهار کرد: نگاه به بسیج اساتید باید یک نگاه راهبردی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی بیان کرد: اگر مسئولان یک نگاه تخصصی به اساتید بسیجی برای حل مشکلات کشور داشته باشند بسیاری از معضلات حل می شود، بزرگترین سرمایه یک جامعه منابع انسانی است که هر چه این نیروی انسانی با روحیه جهادی و اعتقادی و علمی توام باشد این سرمایه غنی تر است.

,

شمس تصریح کرد: امروزه 35 هزار استاد در سطح کشور عضو بسیج اساتید کشور هستند و از میان 10 هزار استاد در سطح دانشگاه های استان اصفهان بالغ بر 4 هزار نفر به عضویت بسیج اساتید استان درآمده اند که این آمار نشان از رشد 10درصدی در بخش جذب اساتید امسال دارد.

,

وی ادامه داد: ایجاد یک فرایند تخصصی و کارآمد میان اساتید دانشگاه ها و حوزه های اجرایی در مسیر حل مشکلات کشور لازم بوده که به مدد بسیج اساتید شکل گرفته است.

,

عضو شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید اصفهان عنوان کرد: بسیج اساتید استان بزرگترین شبکه نخبگانی استان است که در هیچ نهاد و تشکلی چنین تجمع نخبگانی در سطح استان وجود ندارد و این امر می تواند ظرفیت فوق العاده ای را فراهم کند.

,

وی بیان کرد: شبکه اساتید جنگ نرم که بیش از 200 دوره کارگاه جنگ نرم برای اساتید دانشگاه و 300 دوره برای عموم مردم برگزار کرده از جمله دستاوردهای این شبکه است.

,

شمس افزود: استاد تمام، دانشیار و مربی در بدنه شبکه نخبگان بسیج اساتید اصفهان وجود دارد و هیچ نگاه سیاسی به اساتید دانشگاهی و نگاه خط کشی شده وجود ندارد بلکه نگاه علمی به جذب اساتید مدنظر است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه